مهاجم سایپا، خرید جدید مس رفسنجان
مهاجم سایپا، خرید جدید مس رفسنجان
باشگاه مس رفسنجان با عقد قراردادی مهاجم جوان سایپا را به خدمت گرفت.

به گزارش “حاشیه ورزش“، مجید علیاری پس از دو سال حضور در سایپا و نمایش خوبی که در این تیم ارائه کرده بود، با اتمام قراردادش و سقوط نارنجی پوشان تهرانی از لیگ برتر، تصمیم به جدایی گرفت و یک تیم نارنجی پوش دیگر در سطح اول فوتبال ایران را انتخاب کرد.

 

این مهاجم ۲۵ ساله که پس از یک سال بازی برای صبای قم در لیگ برتر راهی پارس جنوبی شد و دو سال در این تیم عضویت داشت، طی دو فصل اخیر برای سایپا به میدان رفت و حالا هم مس رفسنجان را انتخاب کرد.

 

مجید علیاری در فصل اخیر ۴ گل با پیراهن سایپا به ثمر رساند که تلاش او در خط حمله تیمش برای بقا در لیگ برتر کافی نبود تا تیمش به لیگ یک برود، اما عملکرد این بازیکن موجب شد تا محمد ربیعی روی او نظر مثبتی داشته باشد و مهاجم سایپا را به جمع شاگردانش اضافه کند.

باشگاه مس رفسنجان که عملکرد موفقی در نقل و انتقالات تابستانی داشته، علاوه بر تمدید قرارداد عقیل کعبی و فراز امامعلی، نفرات با کیفیتی مثل سید مهدی حسینی، میثم تیموری و فرشاد محمدی‌مهر را هم به خدمت گرفته بود و اکنون با جذب مجید علیاری، چهارمین خرید لیگ برتری خود را انجام داد.

 

علیاری در دوران حضورش در سایپا با محمدرضا سلیمانی خط حمله این تیم را تشکیل می‌دادند و حالا با حضور در مس رفسنجان دوباره با این بازیکن هم‌بازی خواهد شد.