مهدوی نیا: بهروزی راد امید زیادی به کسب مدال در توکیو دارد
مهدوی نیا: بهروزی راد امید زیادی به کسب مدال در توکیو دارد

سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی با ابراز رضایت از عملکرد سه قایقران اعزامی به مسابقات کاپ جهانی مجارستان گفت: عملکرد هر سه قایقران اعزامی به این تورنمنت راضی کننده بود و به اهداف پیش بینی شده دست یافتیم. مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با حاشیه ورزش در ارزیابی از عملکرد سه قایقران اعزامی به […]

سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی با ابراز رضایت از عملکرد سه قایقران اعزامی به مسابقات کاپ جهانی مجارستان گفت: عملکرد هر سه قایقران اعزامی به این تورنمنت راضی کننده بود و به اهداف پیش بینی شده دست یافتیم.

مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با حاشیه ورزش در ارزیابی از عملکرد سه قایقران اعزامی به مسابقات‌ کاپ جهانی و انتخابی پارالمپیک در مجارستان اظهار کرد: در این مسابقات اسلام جاهدی در کلاس VL2 مردان با توجه به قانون حضور ۳ قاره در هر ماده پارالمپیک و قرار گرفتن‌ در جایگاه نخست آسیا توانست جواز حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کند. مسعود قیصری نیز هر چند سهمیه را کسب نکرد، اما برای نخستین بار توانست تا مرحله فینال پیش برود. وی جوان بااستعدادی است و در آینده می تواند به نتایج خوبی دست پیدا کند.

وی ضمن تشکر از فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام قایقرانان به مجارستان، گفت: کاپ جهانی مجارستان تدارکات خوبی برای ارزیابی و محک قایقرانان بعد از مدت ها دوری از مسابقات بود و نشان داد که ورزشکاران ما باید برای حضور موفق در پارالمپیک توکیو بیشتر تلاش کنند.

مهدوی نیا همچنین در ارزیابی از عملکرد شهلا بهروزی راد در این تورنمنت خاطرنشان کرد: با توجه به طوفانی بودن و شرایط بد آب و هوایی مجارستان در روز مسابقه، عملکرد وی راضی کننده بود و بهروزی راد کمتر از دهم ثانیه در فینال با حریفان خود فاصله داشت. به هر صورت من امید زیادی به کسب مدال او در توکیو دارم.
وی در پایان در خصوص زمان شروع اردوی بعدی قایقرانان، گفت: بعد از یک هفته دیگر اردوی قایقرانان معلول در دریاچه آزادی آغاز خواهد شد.