مهدی ترابی: باید قدم پایانی تیم را محکم‌تر برداریم
مهدی ترابی: باید قدم پایانی تیم را محکم‌تر برداریم
هافبک پرسپولیس گفت همه چیز دست سرخپوشان است و باید قدم پایانی را محکم‌تر بردارند.

به گزارش حاشیه ورزش ، مهدی ترابی پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر اظهار کرد: خدا را شکر امروز بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. استحقاقش را داشتیم و توانستیم به آن برسیم. از هواداران هم باید تشکر کنم که آمدند. این برد متعلق به آنهاست. حمایت آنها بود که توانستیم به این اندازه خوب بازی کنیم و خدا را شکر شرمنده‌شان نشدیم. هواداران خوش‌موقع به ما اضافه شدند.

او در رابطه با هت‌تریکش در این دیدار گفت: بچه‌ها گفتند توپ را به عنوان یادگاری بردار و من هم این کار را انجام دادم. این موفقیت لطف خدا بود. خدا را شکر توانستیم امروز مثمر ثمر باشم. اگر تیم خوب نبود قطعا این گل‌ها را نمی‌زدم. این تیم است خوب بازی می‌کند و دنباله‌روی تیم هستم. امیدوارم در بازی آخر یک خبر مهم تر برای قهرمانی برداریم.

ترابی اضافه کرد: هفته‌های حساسی است و همه با تمرکز بالا وارد بازی می‌شوند. ما هم همین روند را خواهیم داشت. همه تلاشمان را می‌کنیم قدم پایانی را محکم تر برداریم و قهرمان شویم.

او در رابطه با وضعیت رقبای پرسپولیس گفت: سه – چهار هفته پیش گفتم چیزی دست ما نیست اما اکنون همه چیز دست خودمان است. باید کاری که بلدیم را به‌درستی انجام دهیم. خدا را شکر در چند وقت اخیر هم هیچ مشکلی نبوده است.