مهدی طارمی تمام پنالتی‌هایش در پرتغال را گل کرده است
مهدی طارمی تمام پنالتی‌هایش در پرتغال را گل کرده است
رکورد در گزارشی به مهارت پنالتی زدن مهدی طارمی در پرتغال پرداخته است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از رکورد، مهدی طارمی در دیدار هفته قبل برابر لاتزیو در لیگ اروپا توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند. او هم‌چنین در جام حذفی نیز این هفته توانست در دیدار حساس برابر اسپورتینگ لیسبون موفق ظاهر شود و پنالتی خود را به گل تبدیل کرد.

طارمی از زمان حضور در لیگ پرتغال و پوشیدن پیراهن ریو آوه و در ادامه پیوستن به پورتو توانسته است ۱۴ پنالتی بزند که همه پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کرده است تا موفق‌ترین بازیکن از این حیث در لیگ پرتغال باشد.

پورتو با درخشش این بازیکن در مسیر قهرمانی در لیگ و جام حذفی قرار دارد و در لیگ اروپا نیز بعد از حذف لاتزیو باید در مرحله بعد برابر لیون فرانسه قرار گیرد.

طارمی در سال قبل ۲۰ گل در لیگ پرتغال به ثمر رساند تا بالاتر از هریس سفروویچ، مهاجم بنفیکا (۱۹ گل) در جایگاه اول برترین گلزنان لیگ فوتبال پرتغال در سال ۲۰۲۱ قرار گیرد. طارمی هم‌چنین در سال ۲۰۲۱ موفق شد با ثبت ۱۶ پاس گل در کنار رافا سیلوا، هافبک تیم بنفیکا در رتبه اول برترین پاسور لیگ پرتغال قرار گیرد.

باید دید در این سال مهاجم ایرانی چه عملکردی برای تیمش خواهد داشت و می‌تواند دو عنوان قهرمانی داخلی را به دست بیاورد یا خیر.