مهران حاتمی: نمی‌توانیم مقابل این تماشاگران ببازیم
مهران حاتمی: نمی‌توانیم مقابل این تماشاگران ببازیم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: هواداران گرگانی متفاوت از همه طرفداران هستند و نمی‌توان جلوی آن‌ها باخت.

به گزارش حاشیه ورزش ، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از پیروزی شاگردانش مقابل الریاضی لبنان گفت: من فکر می‌کنم که این بازی مهم‌ترین مسابقه گروه ما بود و شاید بعد از این دیدار، بازی‌های بعدی ما خیلی راحت‌تر باشد.

او ادامه داد: مسابقه سختی بود چون با تیم پر مهره‌ای بازی داشتیم که بردن آن‌ها راحت نیست. خوشبختانه روند خوبی را در این مدت طی کرده‌ایم و امروز هم عملکرد بسیار خوبی را از بازیکنانم شاهد بودم.

سرمربی شهرداری گرگان درباره تشویق پر شور هواداران گرگانی نیز گفت: همه تیم‌ها تماشاگر دارند اما هواداران گرگانی چیز دیگری هستند. به قول «پری پتی» ما نمی‌توانیم مقابل این تماشاگران شکست بخوریم و برای برد بازی می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون تصمیمی برای به تعویق انداختن بازی‌های شهرداری گرگان در لیگ دارد تا این تیم در مرحله بعد سوپر لیگ غرب آسیا بهتر ظاهر شود؟ توضیح داد: این موضوع را از من نپرسید، اما ما گفتنی‌ها را گفته‌ایم.

حاتمی تاکید کرد: فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد و این فشردگی مسابقات باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. امیدوارم بدون مصدومیت این روند فعلی را ادامه دهیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.