مهلت مدیران آرسنال به میکل آرتتا مشخص شد
مهلت مدیران آرسنال به میکل آرتتا مشخص شد
به نظر می رسد میکل آرتتا تنها پنج بازی برای حفظ شغل خود روی نیمکت آرسنال فرصت دارد.

به گزارش “حاشیه ورزش “، آرسنال فصل را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده و در دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را مقابل برنتفورد و چلسی شکست خورده است. توپچی ها در این دو مسابقه حتی یک بار نیز موفق به گلزنی نشده و با ارائه این عملکرد نازل تنها بالاتر از تیم نوریچ در رده نوزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند. آرسنال هفته آینده در دیداری دشوار در خانه منچسترسیتی مهمان این تیم خواهد بود و امتیاز گرفتن برای تیم آرتتا در هفته سوم نیز ماموریتی بسیار دشوار است.

حالا نشریه تلگراف مدعی شد اگر نتایج آرسنال در هفته های آینده بهتر نشود، میکل آرتتا برکنار شده و توپچی ها برای توافق با آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و سابق اینتر اقدام خواهند کرد. کونته بعد از حضور روی نیمکت یوونتوس، میم ملی ایتالیا، چلسی و اینتر در حال حاضر بیکار بوده و هدایت هیچ تیمی را به عهده ندارد.

این در حالیست که آرسنال در تابسان امسال پرخرج ترین تیم لیگ برتر لقب گرفت، اما هنوز بازیکنان جدید این تیم مانند بن وایت، آرون رامسدل و مارتین اودگارد به ترکیب اصلی این تیم اضافه نشده اند. هواداران آرسنال و البته خود میکل آرتتا امیدوارند با حضور ستاره های جدید در ترکیب، شرایط این تیم در هفته های پیش رو تغییر بکند. آرسنال فصل گذشته نیز با هدایت این سرمربی جوان و اسپانیایی دستاورد خاصی نداشته و نتوانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب بکند.