مهم‌ترین مساله کسب ۳ امتیازها برای رسیدن به قهرمانی است
مهم‌ترین مساله کسب ۳ امتیازها برای رسیدن به قهرمانی است
مهاجم برزیلی رئال مادرید عقیده دارد کسب ۳ امتیاز در حساس‌ترین مقطع فصل به رئال کمک می‌کند به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر شود.

حاشیه ورزش:

در آخرین بازی از روز سوم این هفته لالیگا، مادریدی‌ها در برنابئو میزبان شاگردان ارنستو والورده بودند و در پایان موفق شدند با ۲ گل اتلتیکو بیلبائو را مغلوب کنند. هر ۲ گل رئالی‌ها در این بازی را رودریگوی برزیلی به ثمر رساند و میلیتائو، مدافع برزیلی این تیم هم در آخرین دقایق پس از مدت‌ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت وارد زمین شد.

به گزارش ساکرنت، رودریگو پس از بازی گفت: امروز یک روز خاص برای من است. گلزنی با پیراهن رئال همیشه برای من مهم است. از برد تیم خیلی خوشحالم و امیدوارم در ادامه مسیر نیز به تیمم کمک کنم.   گل اول را خیلی دوست دارم چون همیشه تمایل زیادی دارم از فواصل گوناگون شانسم را برای زدن شوت امتحان کنم. می‌خواهم گل‌های بیشتری از این دست بزنم. اکنون در این مرحله حساس فصل، باید امتیازات بیش‌تری را کسب کنیم تا به کسب جام نزدیک باشیم.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید نیز پس از بازی با اشاره به درخشش رودریگو گفت: می‌توان گفت او در سمت چپ زمین احساس بهتری دارد اما او در همه جا خوب است. فراموش نکنیم که او در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سمت راست بازی کرد و دو گل به ثمر رساند.  ما می‌دانستیم که رودریگو در این بازی خواهد درخشید. شاید او پستش را در سمت چپ بیش‌تر دوست داشته باشد. در هر صورت او مهم‌ترین بازیکن دیدار با بیلبائو بود.

بلینگام بعد از دو جلسه محرومیت به ترکیب تیمش بازگشت و جایگزین وینیسیوس جونیوری شد که با دریافت ۵ کارت زرد برای این مسابقه محروم بود.

آنچلوتی در پایان درباره ستاره انگلیسی تیمش گفت: بلینگام مثل همیشه سرحال نبود. او دو بازی فشرده با انگلیس انجام داد و به همین خاطر شرایط خیلی خوبی برای این دیدار نداشت. او یاد گرفته است که چه کاری باید انجام دهد تا پیشرفت کند و آن کار این است که ساکت بماند و فقط کارش را انجام دهد.

با توجه به پیروزی هر ۳ مدعی یعنی رئال مادرید، بارسلونا و ژیرونا در این هفته تغییری در جدول حاصل نشد و شاگردان آنچلوتی فاصله ۸ امتیازی خود با کاتالان‌ها را حفظ کردند. به این ترتیب مادرید با ۷۵ امتیاز و ۸ امتیاز برتری نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده بندی لالیگای اسپانیا قرار دارد و بیلبائو با ۵۶ امتیاز چهارم است.

  • منبع خبر : ایسنا