مورایس: از اهمیت بازی برابر پرسپولیس برای هواداران آگاه هستم
مورایس: از اهمیت بازی برابر پرسپولیس برای هواداران آگاه هستم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از اهمیت دیدار تیمش برابر پرسپولیس نزد هواداران آگاه است.

 

به گزارش حاشیه ورزش

تیم فوتبال سپاهان در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۵ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه «نقش جهان» میزبان پرسپولیس است.

“ژوزه مورایس” در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: نمی‌خواهم درباره حساسیت بازی زیاد صحبت کنم. کنجکاوی را در صورت شما (خبرنگاران) می‌بینم و صلح و انرژی زیادی از تک تک شما (خبرنگاران) می‌گیرم. باید ببینیم فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد. فردا دو تیم خوب مقابل هم قرار می‌گیرند و من انتظار بازی خوبی دارم و امیدوارم بازی مثال زدنی برای مردم ایران باشد. بازی فردا یک بازی دیگر است و اهمیت ندارد مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم و باید بروم و بجنگیم و باید ببینیم بازی چه خواهد شد.

وی افزود: می‌دانیم که هر بازی متفاوت است و این بازی هم خارج از لیگ است و هر دو تیم برای یک هدف می‌جنگند. می‌دانم این بازی برای هواداران اهمیت دارد. ما برای برد برد بازی می‌کنیم و اینکه بتوانیم اهدافمان را پیاده کنیم. هواداران می‌خواهند این بازی را ببریم اما آنها در بازی برابر ذوب‌آهن و نساجی هم انتظار برد دارند. آنهاد دلشان می‌خواهد در همه بازی‌ها پیروز باشیم. بیشتر از برد شادی و خوشحالی برایم مهم است. تمرکز من روی رکورد نیست و بیشتر به کیفیت بازی فکر می‌کنم و اینکه به اهداف خود برسیم که فردای بهتری داشته باشیم. در هر حال من به رکورد فکر نمی‌کنم و امیدوارم بازی مثال زدنی برای مردم ایران باشد.

سرمربی سپاهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره ترکیب تیمش برای بازی برابر پرسپولیس هم گفت: قائل به این نیستم که روز خاصی داشته باشم. من واقعا اینطور کار می‌کنم. پرسپولیس تیم متفاوتی است و بازی هم برای ما متفاوت است پس بنابراین باید متفاوت فکر کنیم. نه برای این بازی بلکه برای تمام بازی‌ها متفاوت فکر می‌کنیم.

او درباره اینکه کنفرانس خبری را متفاوت شروع کرده است هم گفت: نه اینگونه نبود، شما (خبرنگاران) متفاوت بودید. انرژی که از شما گرفتم باعث شد کنفرانس را متفاوت شروع کنیم. درباره بازی هم باید بگویم این یک روز متفاوت است و باید این روز را سپری کنیم و به بهترین آرزوهایمان برسیم. من هیچ چیزی را فدا نمی‌کنم و برای زندگی کردن در اینجا هستم. همیشه می‌خواهیم به بهترین‌ها فکر می‌کنم. دو جام را در پیش داریم و تلاش می‌کنیم هر دو را به دست بیاوریم.

وی در پایان گفت: از هوادراران تشکر می‌کنم که در بازی قبلی به ورزشگاه آمدند و از هوادران پرسپولیس هم استقبال می‌کنم و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.