مورد جالب ۳ بازی ابتدایی پرسپولیس
مورد جالب ۳ بازی ابتدایی پرسپولیس
۳ بازیکن لیست مازاد پرسپولیس در ۳ هفته ابتدایی باید مقابل تیم سابقشان قرار بگیرند

به گزارش حاشیه ورزش بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر از روز ۱۲ مرداد ماه شروع خواهد شد. پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی به حساب می‌آید، در هفته اول رقابت‌ها باید به مصاف آلومینیوم اراک برود. دیداری که در ورزشگاه آزادی و به میزبانی پرسپولیس برگزار خواهد شد. پرسپولیس در هفته دوم به مصاف تراکتور تبریز می‌رود و در هفته سوم میزبان ذوب آهن خواهد بود. نکته جالب در خصوص ۳ بازی ابتدایی پرسپولیس این است که ۳ بازیکن لیست مازاد پرسپولیس روبروی تیم سابقشان قرار خواهند گرفت که قطعا به جذابیت‌های این بازی‌ها اضافه خواهد گرفت.

احمد گوهری بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس به دلیل قوانین جدید نقل و انتقالاتی و محدود شدن لیست بزگسال تیم‌ها در فهرست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و گلر دوم قرمزها راهی اراک شد تا زیر نظر مجتبی حسینی کار کند. تقابل گوهری با بیرانوند که دو فصل نیمکت نشین لو بود و همچنین یحیی گل‌محمدی بسیار جالب خواهد بود.

هفته دوم جذاب ترین بازی را پرسپولیس و تراکتور در تبریز برگزار خواهند کرد. تیم سرحال و آماده پاکو خمز درحالی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که نفراتی مثل شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، سعید آقایی و از همه مهم‌تر سیامک نعمتی را در جمع خود می‌بیند. شجاع علاقه زیادی داشت تا دوباره پرسپولیسی شود و خود یحیی هم به این انتقال بی میل نبود. با این حال فشار هواداران پرسپولیس و مخالفت درویش باعث شد تا خلیل‌زاده پرسپولیسی نشود و راهی تراکتور شود.

گل سر سبد تقابل‌های نفر به نفر این بازی مربوط به سیامک نعمتی و یحیی گل‌محمدی است. سیامک بعد از ۶ سال حضور در پرسپولیس در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و البته به صورت غیر مستقیم بعد از جدایی اش کنایه‌هایی را هم به یحیی زد. برادر و همسر سیامک، به صورت علنی و به تندی علیه گل‌محمدی موضع گرفتند و خود یحیی هم در مصاحبه خود هیچ اسمی از سیامک نیاورد تا مشخص شود اختلاف این دو جدی است و قطعا سیامک انگیزه‌های بسیار زیادی دارد تا مقابل تیم سابقش و البته یحیی گل‌محمدی خودش نشان دهد.

به غیر از این دو نفر، مهدی شیری و سعید آقایی هم چند سال در پرسپولیس بازی کردند و هر دو بازیکن توسط یحیی گل‌محمدی مازاد شدند و ابتدا به فولاد و سپس به تراکتور رفتند. قطعا تقابل‌های این نفرات با یحیی و پرسپولیس جذابیت‌های فوق العاده‌ای خواهد داشت که دیدنی خواهد بود. در هفته سوم رقابت‌ها هم یکی دیگر از مازاد شده‌های این فصل گل‌محمدی مقابل او قرار خواهد گرفت.

کمال کامیابی نیا پرافتخارترین بازیکن فعال لیگ برتر بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس و کسب کلی افتخار توسط گل‌محمدی در لیست مازاد قرار گرفت و راهی ذوب آهن شد. کمال درحالی در لیست مازاد قرار گرفت که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت ولی یحیی گل‌محمدی اعلام کرد به این بازیکن که کاپیتان دوم تیمش بود، نیازی ندارد. به طور حتم کامیابی نیا دوست داشت در پرسپولیس بماند و در این تیم از فوتبال خداحافظی کند.

با این حال نظر یحیی چیز دیگری بود و این بازیکن باتجربه را در فهرست مازاد خود قرار داد و کمال به اجبار از پرسپولیس جدا شد. هرچند یحیی چند بار از کمال به خاطر زحماتش در پرسپولیس تشکر کرد و برخلاف سیامک نعمتی بارها اسم او را در مصاحبه اش برد، ولی قطعا کامیابی نیا دلخوری‌هایی از گل‌محمدی دارد و تقابلش با پرسپولیس و قرار گرفتنش روبروی تیم محبوبش بعد از سال‌ها، جذابیت‌های زیادی خواهد داشت.

منبع : خبر ورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی