مورینیو: بدتر از این داور ندیده‌ام
مورینیو: بدتر از این داور ندیده‌ام
ژوزه مورینیو پس از تساوی 1-1 مقابل مونتزا با عصبانیت تاکید کرد که داور مسابقه امشب بدترین داوری بوده که در دوران حرفه‌ای خود با آن رو به رو شده است.

به گزارش حاشیه ورزش

رم امشب در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف مونتزا رفت و با نتیجه 1-1 به تساوی دست پیدا کرد. جالوروسی در این مسابقه با گل استفان الشعراوی پیش افتاد اما با ضربه والی خیره کننده لوکا کالدیرولا بازی به تساوی کشیده شد.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از توقف شاگردانش با عصبانیت تایید کرد که بدتر از داور مسابقه امشب در دوران حرفه‌ای خود ندیده است.

با غرور بازی کردیم
متأسفانه وقتی خسته هستید، بر تمرکز، ذهنیت و هماهنگی شما تأثیر می‌گذارد. ما امروز بازیکنانی داشتیم که واقعاً تلاش کردند. افرادی مانند لورنزو پلگرینی، مانچینی، برایان کریستانته، که در مرز مصدومیت هستند، اما با غرور بازی می‌کنند که بخشی از DNA رم است. مشکلات زیادی وجود دارد، آن‌هایی که بازی می‌کنند آمادگی کامل ندارند یا هنوز کیفیت بازی در این سطح را ندارند.

نتیجه عادلانه است
فکر می‌کنم نتیجه بازی مناسب است، اگر بگویم رم شایسته برد بود، ممکن است کمی خودخواه به نظر برسم، اما فکر نمی‌کنم این درست باشد که بگوییم مونتزا هم شایسته برد بود.

محرومیت زکی چلیک
این بدترین داوری بود که در تمام دوران حرفه ای ام با آن مواجه شدم. باور کنید من با داوران بد زیادی برخورد کرده‌ام. معمولاً وقتی در مورد داوری صحبت می‌کنم به این دلیل است که آنها تأثیر مستقیمی روی بازی دارند. در این مورد، من فکر نمی‌کنم که درست باشد اما او وحشتناک است، او هیچ ارتباط انسانی با کسی برقرار نمی‌کند، او همدلی ندارد، او به بازیکنی که در دقیقه 96 خسته شده، کارت قرمز می‌دهد.

این ضعف ماست!
متأسفانه، این نیز نشانه ضعف رم به عنوان یک باشگاه است، زیرا ما قدرت سایر باشگاه‌ها را نداریم که بگوییم ما این داور را نمی‌خواهیم. 20-30 دقیقه پایانی رفتارم را کنترل کردم چون می‌دانستم برای هر کاری به من کارت قرمز می‌دهد. باشگاه‌هایی هستند که می‌گویند من این داور را نمی‌خواهم و رم یا این توانایی یا دی‌ان‌ای یا هر چیز دیگری را ندارد. این وحشتناک است. با چند بازیکن کمی که در ترکیب دارم نتوانستم کارت قرمز بگیرم. خیلی دلم می‌خواست چیزی بگویم، اما نمی‌توانستم دور از بازیکنانم بمانم.به همین دلیل زمین را زود ترک کردم، حتی نمی‌خواستم به داور نگاه کنم.

مصدومیت الشعراوی
این ساده است، وقتی شما 30 بازیکن دارید که همه در یک سطح هستند، می توانید به راحتی ترکیب را عوض کنید. این اما وضعیت ما نیست. تیم‌هایی در اروپا وحشتناک بودند و بلافاصله حذف شدند، بنابراین آن‌ها فقط یک مسابقه در هفته بازی می‌کنند – وضعیت ما اما اینطور این نیست.

به بازیکنانم افتخار می‌کنم
تیم هایی که به مسابقات اروپایی صعود نکرده‌اند وضعیت ما را ندارند. ما تنها باشگاهی هستیم که ترکیبی برای قرار گرفتن در جایگاهی که هستیم نداریم، اما در نیمه نهایی لیگ اروپا هستیم، دو بازی اضافی هم برای پلی آف انجام دادیم و پتانسیل انجام چنین کاری را نداریم. به ناچار، این انباشته می‌شود. الشعراوی دو یا سه سال پیش در مقایسه با این فصل چند بازی انجام داد؟ کریس اسمالینگ چند بازی در منچستریونایتد یا با پائولو فونسکا به عنوان مربی رم انجام داد؟ همه چیز انباشته می‌شود. این بچه‌ها لیاقت این را دارند که من تا آخرین دقیقه فصل اینجا باشم و همیشه همین را بگویم، که من به تلاش آن‌ها و کاری که انجام می‌دهند افتخار می‌کنم.