ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم رم شوخی جالبی با اهالی رسانه در ایتالیا داشته است

به گزارش “حاشیه ورزش“، ژوزه مورینیو تنها چند هفته بعد از جدایی از تاتنهام با جالوروسی برای هدایت این تیم به مدت سه فصل به توافق رسید تا بعد از یک دهه دوباره حضور در فوتبال ایتالیا را تجربه کند. بهترین دوران مربیگری این سرمربی پرتغالی روی نیمکت اینتر رقم خورد و او با نراتزوری موفق به فتح سه گانه ای تاریخی شد.

اما یکی از خصوصصیات بارز ژوزه مورینیو را می توان جنجال های فراوان او در نشست های مطبوعاتی پیش و بعد از مسابقات دانست. او که بارها پاسخ هایی جنجالی به سوالات خبرنگاران داده، مدعی شد 40 روز بدون مصاحبه برای او یک رکورد بوده و البته دلش برای رسانه ها و خبرنگاران تنگ شده است.

ژوزه مورینیو در اینستاگرام خود نوشت: “من در این عکس لبخند می زنم، زیرا حالا رکورد گذراندن 40 روز بدون مصاحبه را ثبت کرده ام. دوران شگفت انگیزی بود، من فقط روی کارم تمرکز کردم و دلاتنگ دوستانم در مطبوعات را فراموش کرده بودم. اما امروز بالاخره روزش فرا رسیده بود … من با سایت باشگاه رم مصاحبه داشتم و فردا می توانید آن را تماشا کنید. صادقانه بگویم دوران شیرینی نبود. من به رسانه ها علاقه دارم، خیلی دلم برای آنها تنگ شده است.