موفقیت بانوان پاراتکواندو
موفقیت بانوان پاراتکواندو
با وجود این که تنها یک سال از تشکیل تیم ملی پاراتکواندو بانوان سپری می‌شود اما موفقیت‌های آن‌ها در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه و بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین قابل توجه بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش ،عاطفه کشاورز در ارزیابی از عملکرد بانوان پاراتکواندو پس از یک سال فعالیت، اظهار کرد: با وجود این که تنها یک سال از تشکیل تیم ملی پاراتکواندو بانوان سپری می‌شود اما در بازی‌های پارالمپیک توکیو موفق به کسب یک مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه به یک مدال طلا و در بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین به 2 مدال طلا و 2 نقره دست پیدا کردیم و عملکرد بانوان رو به رشد بوده است.

وی گفت: تلاش بر این است که با برنامه‌ریزی درست و با برگزاری مسابقات انتخابی، نفرات جدیدی را شناسایی و به تیم ملی دعوت کنیم تا بهترین بازیکنان خود را عازم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین کنیم، بنابراین تمام بانوان پاراتکواندو حتی کسانی که در مسابقات قهرمانی جهان و پارالمپیک موفق به کسب مدال شدند، باید در انتخابی شرکت کنند تا با ارزیابی و محک بازیکنان، بهترین نفرات را به تیم ملی دعوت کنیم.

کشاورز در پایان افزود: تا به امروز شرایط خوبی برای بانوان پاراتکواندو رقم خورده است، امیدوارم روند موفقیت آنها همچنان ادامه داشته باشد تا در بازی‌های پاراآسیایی چین نیز برای اولین بار به مدال دست پیدا کنیم.