می‌خواهم بیشتر بازی کنم
می‌خواهم بیشتر بازی کنم
هافبک پرتغالی آبی اناری ها از حضورش در این تیم خوشحال است و ابراز امیدواری کرد که بیشتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد.

حاشیه ورزش:

بارسلونا در هفته سی‌ویکم لالیگا به مصاف کادیز رفت. آبی‌-اناری‌ها در این بازی به‌سختی و با تک گلی که ژوآئو فلیکس به ثمر رساند به پیروزی دست پیدا کردند.

به نقل از آس، فلیکس بعد  از بازی گفت: کادیز برای سقوط‌نکردن می‌جنگید و این کار ما را بسیار سخت کرد. بازی‌کردن برابر چنین تیم‌هایی بسیار سخت است. همه بازی‌ها در هفته پایانی سخت است و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

فلیکس در نخستین فصل حضورش در بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشته است. او بازیکن اتلتیکومادرید است و به صورت قرضی برای آبی-اناری‌ها بازی می‌کند. او درباره وضعیتش در بارسلونا گفت: نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا به بارسلونا کمک کنم. دوست دارم که بیشتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورم. همه بازیکنان سخت در تلاشند تا بیشتر در ترکیب اصلی باشند. وقتی بازیکنی زیاد بازی می‌کند  این فرصت را دارد که توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. خوشحالم که در این بازی توانستم یک گل زیبا به ثمر رسانم. من پیش از این هم مشابه چنین گلی را به کادیز زدم.

فلیکس در فصل جاری 7 گل برای آبی‌-اناری‌ها در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده است.

  • منبع خبر : ایسنا