میلان برای نجات از گروه مرگ اروپا چه می‌خواهد؟
میلان برای نجات از گروه مرگ اروپا چه می‌خواهد؟
روسونری بعد از شکست خانگی برابر دورتموند حالا کار دشواری در هفته پایانی برای صعود به دور حذفی دارد

به گزارش حاشیه ورزش غیرممکن را در سن سیرو ممکن کند و با پیروزی ۳ بر یک مقابل میلان صعودش را قطعی کند. این شکست خانگی کار میلان را برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان سخت می‌کند.

روسونری که فصل گذشته به نیمه نهایی رسید، حالا از شانس کمی‌برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی برخوردار هستند. میلان در آخرین دیدار مرحله گروهی به دیدار نیوکاسل می‌رود. هر دو تیم در حال حاضر ۵ امتیازی هستند.

از آنجایی که دورتموند صعودش قطعی شده است، تنها هدف تیم استفانو پیولی این است که پاری سن ژرمن را که ۷ امتیاز از ۵ بازی کسب کرده را بگیرد. به این ترتیب فقط پیروزی در سنت جیمز پارک برای میلان مفید است و آنها همچنین باید امیدوار باشند که دورتموند با شکست دادن تیم لوئیس انریکه در وستفالن به آنها لطف کند.

این نتایج میلان را ۸ امتیازی می‌کند و پاری سن ژرمن و نیوکاسل به ترتیب در امتیاز ۷ و ۵ باقی می‌مانند.

  • بیشتر بخوانید

تمام گل‌های شب پر از درام لیگ قهرمانان

در صورتی که پاری سن ژرمن در آلمان برابر دورتموند به یک تساوی هم برسد، هشت امتیازی می‌شود و به دلیل بازی رو در رو بالاتر از میلان به دور بعدی خواهد رسید. در این صورت تنها راه صعود ایران پیروزی در زمین نیوکاسل و شکست پاری سن ژرمن در آلمان است.

در دیگر دیدار این گروه هم در حالی که تا دقیقه ۹۸ نیوکاسل با یک گل از پاری‌سن‌ژرمن پیش بود اما ام‌باپه موفق شد پنالتی بحث برانگیز تیمش را تبدیل به گل کند تا کماکان بیشترین شانس صعود به عنوان تیم دوم را داشته باشد.

  • منبع خبر : ایسنا