میلان ۰-۰ امپولی: VAR علیه روسونری
میلان ۰-۰ امپولی: VAR علیه روسونری
میلان در دیداری از هفته بیست و نهم سری آ مقابل امپولی با تساوی ۰-۰ متوقف شد.

شاگردان استفانو پیولی که در دیدار قبل با نمایشی درخشان با ۴ گل ناپولی را شکست داده بودند، امشب برابر امپولی نمایش چندان خوبی نداشتند و با تساوی بدون گل متوقف شدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 13 بود که روی پاس الکسیس ساله‌ماکرز، این آنته ربیچ بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که ساموئل پریزان، دروازه بان امپولی حضور داشت.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم بدون اینکه به موقعیت خطرناکی منجر شود، از دست رفت.

در دقیقه 40 بود که ساندرو تونالی با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او را هم پریزان با یک واکنش به موقع مهار کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را میلان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52، روی پاس خوب ربیچ، این دیووک اوریگی بود که صاحب موقعیت شد اما حضور سه مدافع امپولی مانع از گلزنی مهاجم بلژیکی روسونری شد.
حملات میلانی‌ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 58 داور برخورد توپ به تایرون ابوهی، مدافع نیجریه‌ای امپولی، را خطای هند تشخیص داد و یک پنالتی به سود میلان اعلام کرد اما بعد از استفاده از VAR، مشخص شد که توپ به سر ابوهی برخورد کرده است و داور نظرش را تغییر داد.
در ادامه باز هم این بازیکنان میلان بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 77 بود که الساندرو فلورنزی می‌توانست سرانجام قفل دروازه امپولی را باز کند اما ضربه والی تماشایی او به تیر دروازه حریف برخورد کرد.
در دقایق پایانی هم بازیکنان میزبان تلاش زیادی برای گلزنی انجام دادند و بعد از اینکه در دقیقه 87، پاریزان با یک واکنش دیدنی، مانع گلزنی براهیم دیاز شد، در دقیقه 90 الیویه ژیرو قفل دروازه امپولی را باز کرد اما VAR خطای هند مهاجم میلان را اعلام کرد و داور این گل را هم نپذیرفت.

در دقایق اضافی هم بازیکنان میلان فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند و در دقیقه 7+90 صاحب موقعیت شدند اما ضربه مالک تیاو از بالای دروازه به بیرون رفت تا بازی در نهایت با تساوی 0-0 به پایان برسد.