ناامیدی ژاوی: این بازی مایه شرمساری است!
ناامیدی ژاوی: این بازی مایه شرمساری است!
سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش برابر رایو وایه کانو رضایت نداشت.

به گزارش حاشیه ورزش

در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا در نتیجه ای غیرمنتظره برابر میزبان خود رایو وایه کانو دو بر یک شکست خورد.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا پس از این بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: “ما بازی خوبی انجام ندادیم، هیچ لحظه‌ای خارج از فشار نبودیم. روی موقعیت هایی که داشتیم به گل نرسیدیم. گل دوم خیلی ما را تنبیه کرد. تا آخر تلاش کردیم. ایمان داشتیم و شجاعت اما رایو برنده منصفانه است. آنها به ما فشار زیادی وارد کردند و ما هیچ لحظه ای راحت نبودیم. این شکست ما را آزار خواهد داد اما نباید بیشتر از یک روز در آن بمانیم. ما نتوانستیم درک کنیم که بازی روی زمین بود. ما از پاس بلند خوب استفاده نکردیم و به دنبال برتری از عمق بودیم که برای ما سخت بود. ما متراکم تر از حد معمول بودیم، امروز بازی خوبی انجام ندادیم. هیچ بهانه ای وجود ندارد.”

ژاوی با گفتن این جمله که تفسیرم از شرایط واضح است، ادامه داد : “چیزهای زیادی باقی مانده است. هیچ کاری انجام نشده است، قهرمان نشده ایم، من بارها آن را گفته ام. بردن این جام هزینه زیادی می برد. هر بازی خارج از خانه یک جنگ است. اینجا مادرید باخته است. اتلتیکو کار سختی برای برد داشت، اما ما هم باختیم… ما کاملاً عصبانی از اینجا می رویم زیرا فرصت بسیار خوبی بود.”

او در پایان گفت: “من فکر می کنم که مقابل اتلتیکو خیلی خوب بودیم. امروز در بازی بد و فشرده بودیم. مایه شرمساری است، زیرا نتوانستیم فاصله را به 14 برسانیم. هر بازی متفاوت است. البته شما نباید فکر کنید که ما در تحرک ضعیف هستیم زیرا در مقابل اتلتیکو دیدید که ما لحظات درخشانی داشتیم.”