ناجی پرسپولیس، این بار مقابل پرسپولیس (عکس)
ناجی پرسپولیس، این بار مقابل پرسپولیس (عکس)
رقابت های جام باشگاه های تهران در سال 67شاهد شکوفایی  دوباره پاس بود،تیمی که چند سال بعد قهرمان ایران و آسیا شد

به گزارش “حاشیه ورزش “،رقابت های جام باشگاه های تهران در سال 66در دو هفته مانده به پایان شاهد اتفاقی جالب بود.25هزار تماشاگر به ورزشگاه شهید شیرودی رفتند تا مشوق ستاد مشترک فانوس به دست در برابر دارایی باشند.دارایی چی هاکه بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول بودند در شب اتحاد و حمایت هواداران پرسپولیس با نتیجه سه بر یک مغلوب ستاد مشترک شدند تا پرسپولیس به صدر جدول برود و در هفته آخر برای دومین بار پیاپی قهرمان تهران شود.ستاره آن روز ستاد مشترک علی اصغر مدیر روستا بود که دو گل به دارایی زد و محبوب هواداران پرسپولیس شد.

مدیر روستا فصل بعد به پاس پیوست،پاس که در سال 66 در رقابت های 18تیمی آن سال چهاردهم شده بود و وضع خوبی نداشت ،از سال 67به یکی از قدرتهای دوباره تهران تبدیل شد .
آنها 33سال قبل و در روز سوم شهریور سال 67موفق شدند با گل علی اصغر مدیروستا پرسپولیس را شکست دهند تا 50هزار تماشاگر ورزشگاه شاهد پیروزی شاگردان فیروز کریمی سرمربی جوان پاس باشند.

علی اصغر مدیرروستا که فصل قبل با گلزنی اش به دارایی محبوب هواداران پرسپولیس شده بود،بعد از درخشش بهزاد غلامپور که پنالتی محمد حسن انصاری فر را گرفت گل برتری پاس را زد تا این بار روبروی هواداران پرسپولیس قرار گیرد.