در جام جهانی به تمام دنیا کیفیت و قدرت فوتسال ایران را نشان می‌دهیم
در جام جهانی به تمام دنیا کیفیت و قدرت فوتسال ایران را نشان می‌دهیم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند باز هم شگفتی ساز جام جهانی فوتسال شود.

.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از فیفا، محمد ناظم الشریعه توانست در دوره قبل جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۱۶ در کلمبیا ایران را به رتبه سوم جهان برساند که بهترین رتبه در بین تیم های آسیایی در تاریخ رقابت هاست و امسال مصمم به عملکردی بهتر در لیتوانی است.

محمد ناظم الشریعه در گفت و گو با فیفا درباره هشتمین حضور ایران در جام جهانی فوتسال گفت: جام جهانی یک تورنمنت بسیار مهم برای ما است. ما قبلاً نشان داده ایم که تیم خوبی هستیم و تیمی هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد. در لیتوانی ما به تمام دنیا کیفیت و قدرت فوتسال ایران را نشان می دهیم.

ایران در گروه F مقابل صربستان، ایالات متحده و آرژانتین همگروه شده است. در همین راستا سرمربی ایران گفت: ما یک تیم قوی هستیم و بازی تیمی موثر انجام می دهیم. دو عامل که برای موفقیت ما کلیدی است. ما سعی می کنیم فوتسال هجومی بازی کنیم و تا جایی که می توانیم گل بزنیم.

ناظم الشریعه امیدوار است که تیمش بتواند شگفتی ساز شود، درست مانند سال ۲۰۱۶ وقتی برزیل را در مرحله یک شانزدهم نهایی حذف کرد. او گفت: یادم می آید قبل از آن دیدار همه می گفتند با نتیجه سنگین شکست می خوریم. پیروزی بهترین پاسخ ممکن به آنها بود.

اگرچه آمادگی ایران برای جام جهانی لیتوانی ۲۰۲۱ به دلیل همه گیری با مشکل روبرو شده است اما آنها توانایی تکرار و حتی بهبود عملکرد خود را در کلمبیا دارند.

سرمربی ایران گفت: ما با تیم های دیگر متفاوت هستیم زیرا همه ما یک سبک و تاکتیک داریم. هر کشوری نقاط قوت خود مانند توانایی های فنی، تاکتیک و آمادگی جسمانی دارد. ما سعی می کنیم همه این ویژگی ها را کنار هم قرار دهیم.

او در پایان گفت: من قبل از رفتن به فوتسال برای تیمم در سطح زیر ۲۰ سال بازی کردم. طولی نکشید که فهمیدم آینده من در مربیگری است و آن را محقق کردم.