ناظم الشریعه: گروه ایران متفاوت‌تر از سایر گروه‌هاست
ناظم الشریعه: گروه ایران متفاوت‌تر از سایر گروه‌هاست

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر حمایت های لازم از تیم ملی فوتسال ایران شود می توانیم باز هم نتیجه خوبی بگیریم. سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد گروه‌بندی رقابت های جام جهانی فوتسال و هم‌گروهی ایران با تیم های آرژانتین، صربستان و آمریکا به حاشیه ورزش گفت: همه […]

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر حمایت های لازم از تیم ملی فوتسال ایران شود می توانیم باز هم نتیجه خوبی بگیریم.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد گروه‌بندی رقابت های جام جهانی فوتسال و هم‌گروهی ایران با تیم های آرژانتین، صربستان و آمریکا به حاشیه ورزش گفت: همه گروه‌ها سخت هستند و هیچ گروه آسانی وجود ندارد با این حال باید قبول کنیم که گروه ما متفاوت از بقیه گروه‌هاست. قهرمان جهان و تیم سوم دروه قبل در یک گروه هستند و این نشان می دهد که گروه شش گروه دشواری است.

وی افزود: در دوره های قبل عادت کرده بودیم که با اسپانیا هم‌گروه شویم اما این بار به آرژانتینی خوردیم که قهرمان جهان است. صربستان هم گرچه تیم قدرتمندی نیست اما یک تیم اروپایی است و کلاس فوتسال آنها بالاتر از تیم های دیگر سید سه است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: آمریکا هم گرچه قدرت سابق را ندارد اما با پیشینه خوبی که در جام جهانی فوتسال دارد به این رقابت ها آمده است. ضمن اینکه با توجه به مسائل سیاسی حساسیت هایی در این بازی وجود دارد.

ناظم الشریعه تاکید کرد: با همه این تفاصیل آنچه مهم است اینکه تیم ملی باید حمایت شود. در دوره قبل که توانستیم سوم شویم حمایت خوبی از تیم ملی فوتسال شد. تیم باید از لحاظ فنی و روحی در وضعیت مناسبی باشد و مطمئن باشید اگر این اتفاق بیفتد باز هم نتایج خوبی خواهیم گرفت.