نامه 3 کاندیدای فدراسیون زورخانه‌ای به وزیر ورزش درباره ترکیب مجمع
نامه 3 کاندیدای فدراسیون زورخانه‌ای به وزیر ورزش درباره ترکیب مجمع
۳ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در نامه‌ای به وزیر ورزش به انتخاب برخی از اعضای مجمع انتخاباتی این فدراسیون اعتراض کردند.

به گزارش حاشیه ورزش ، به دنبال انتشار اسامی اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، تعدادی از ورزشکاران، مربیان و داوران مطرح کشور نسبت به انتخاب نمایندگان ورزشکاران، داوران و مربیان در مجمع اعتراض کردند. این افراد معتقدند در جایی که تعداد زیادی افراد باتجربه و عنوان دار در ورزش‌های زورخانه‌ای حضور دارند، افرادی برای حضور در مجمع انتخاب شده‌اند که در مقایسه با نفرات مطرح، جایگاه چندان شناخته شده‌ای ندارند و همین امر باعث بروز برخی شائبه‌ها شده است.

محمدکاظم کوهی، علیرضا زند و مجتبی جوهری ۳ نامزد احراز صلاحیت شده‌ی پست ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در این نامه – متن این نامه نزد ایسنا محفوظ است – ضمن قدردانی از حمایت‌های وزیر ورزش از ورزش‌های زورخانه‌ای، خواستار تغییر برخی از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای برای جلوگیری از هرگونه شائبه‌ای شدند.

این ۳ کاندیدا با تشریح دلایل خود، تغییر نفراتی همچون نماینده داوران، مربیان، ورزشکاران و باشگاه داران در مجمع انتخاباتی فدراسیون زورخانه‌ای را مطرح کرده‌اند.

انتخابات ریاست فدراسیون ورزش های زورخانه ای با حضور ۵ کاندیدا روز ۱۹ خرداد برگزار می شود.