ناگلزمان: انتظار این بازی را از پاری‌سن‌ژرمن نداشتم
ناگلزمان: انتظار این بازی را از پاری‌سن‌ژرمن نداشتم
سرمربی بایرن‌مونیخ پس از پیروزی برابر پاری‌سن‌ژرمن گفت که انتظار بازی بهتر و هجومی‌تری را از حریف داشت.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از کیکر، بایرن‌مونیخ در دیدار رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری‌سن‌ژرمن توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. با توجه به اینکه بایرن در خانه حریف به پیروزی دست پیدا کرده است، شانس زیادی برای صعود به دور بعد دارد. البته سرمربی باواریایی‌ها بر این باور است که کار صعود آسان نیست.

ناگلزمان در نشست خبری پس از بازی گفت: به صراحت بگویم که سبک بازی پاری‌سن‌ژرمن شگفت‌زده‌ام کرد. انتظار این بازی را از حریف نداشتم. بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ای به در اختیار گرفتن توپ و بازی هجومی نداشتند. پیش‌بینی می‌کردم که هجومی‌تر بازی کنند و به گل برسند اما تنها یک گل زدند که آن هم در شرایط آفساید بود.

او ادامه داد: در ۲۵دقیقه ابتدایی بسیار خوب بودیم؛ به طوری که کنترل توپ را کاملا در اختیار داشتیم. فکر نمی‌کردم پاری‌سن‌ژرمن تا این اندازه خنثی باشد. نیمه نخست بسیار خوب بودیم. با شروع نیمه دوم هم تیم برتر بودیم و توانستیم به گل برسیم. در نیم‌ساعت پایانی بازی متعادل و دروازه ما دو بار تهدید شد که البته هر دو بار آفساید بود.

ناگلزمان درباره بخت بالای تیمش برای صعود به دور بعد گفت: بدون شک شانس صعود به دور بعد را داریم اما کار آسانی نداریم. شما دیدید که بعد از آمدن ام‌باپه وضعیت پاری‌سن‌ژرمن تغییر کرد. به هر حال برای صعود به دور بعد باید تلاش زیادی کرد. فعلا که ما با شایستگی در دیدار رفت توانسته‌ایم به پیروزی دست پیدا کنیم.