ناگلزمان گفت : سوت هواداران علیه سانه؟ همه بد بودیم
ناگلزمان گفت : سوت هواداران علیه سانه؟ همه بد بودیم
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ بابت اعتراض هواداران به لروی سانه راضی نیست.

به گزارش “حاشیه ورزش“، بایرن مونیخ امروز در دیداری دشوار موفق شد 2-3 کلن را مغلوب کند تا یولیان ناگلزمان اولین پیروزی خود در بوندسلیگا در قامت هدایت این باشگاه را به دست آورد. یولیان ناگلزمان در پایان این دیدار در مورد احتمال جذب بازیکن جدید در این تابستان و البته اعتراض هواداران به لروی سانه در نیمه اول صحبت کرد.

یولیان ناگلزمان گفت: نتیجه خوبی کسب کردیم. “جریان این مسابقه به بازی مقابل گلادباخ شباهت داشت. ما هنوز کارهای زیادی پیش روی خود برای طی مسیر پیشرفت داریم. ما توپ را بیش از حد از دست می دهیم و می توانستیم بهتر بازی کنیم. فوتبال ورزش نتایج است و در نهایت امروز نتیجه از نظر ما خوب بود.

احتمال تحرک دوباره در بازار نقل و انتقالات؟ خواهیم دید که چه اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد. اگر خبر جدیدی وجود داشت آن را اعلام می کنیم. اگر نه، پس با آنچه داریم کار خواهیم کرد.

جذب سابیتزر از لایپزیش؟ من درگیر این مسائل نمی شوم و ما به اندازه کافی کار پیش روی خود داریم. سابیتزر بازیکن بایرن مونیخ نیست و من مجبور نیستم در مورد او صحبت کنم.

سوت های هواداران علیه لروی سانه؟ هواداران باید از بازیکنان تیم خود حمایت کنند و موارد دیگر هیچ کمکی نمی کند. من سوت ها را شنیدم، اما ما در نیمه اول در قامت یک تیم باکیفیت، بازی خوبی انجام ندادیم.”