نتیجه تلاش استقلال و پرسپولیس
نتیجه تلاش استقلال و پرسپولیس
پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به مسائل مربوط به رعایت نشدن سقف قرارداد از سوی برخی باشگاه ها برخی ابهامات برطرف شد.

حاشیه ورزش: پیرو شکایت برخی باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس نسبت به رعایت نشدن سقف قرارداد از سوی تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری این موضوع از سوی کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال به طور جد پیگیری شد.

در همین خصوص جلساتی طی روزهای اخیر در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزار شد. جلساتی که به موضوع بررسی قراردادهای منعقد شده بین باشگاه‌های مورد پرسش ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس مربوط می‌شد. چندی قبل نیز محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان (که ظاهرا مورد سئوال دو باشگاه سرخابی تهران بود) با انتشار توضیحاتی تفصیلی در این باره، همه ابهامات را از بین برد.

ضمن اینکه امروز نیز در فدراسیون فوتبال جلسه دیگری با همین مضمون تشکیل شد اما افراد نزدیک به اتاق کمیته انضباطی در این باره اعلام کردند هیچ تغییری در رتبه‌بندی تیم‌ها و تعداد امتیازات پخش شده بین باشگاه‌ها به وجود نخواهد آمد. ولی ظاهراً از این پس دقت نظر بیشتری نسبت به جابجایی بازیکنان و یارگیری باشگاه‌ها صورت خواهد گرفت. شایان ذکر است؛ با توجه به شرایط فصل نقل و انتقالات تابستانی مقرر شده از حالا برای فصل نقل و انتقالات زمستانی تمهیدات ویژه‌ای جهت بررسی دقیق قرارداد بازیکنان صورت بگیرد. ظاهراً این بررسی‌ها از نحوه بررسی های تابستان و فصل نقل و انتقالات پیش از فصل دقیق‌تر و موشکافانه‌تر خواهد بود.

  • منبع خبر : خبر ورزشی