نساجی در آسیا بازنده سرافکنده نبود
نساجی در آسیا بازنده سرافکنده نبود
سرمربی تیم نساجی مازندران، بازی با استقلال خوزستان درهفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را شروع دوباره لیگ برای تیمش اعلام کرد

حاشیه ورزشسیدمهدی رحمتی “ در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش استقلال خوزستان گفت: در دقفه‌ای که در بازی های لیگ برتر ایجاد شده بود، سعی کردیم به لحاظ روحی، روانی و بدنی خودمان را تقویت کنیم و خوشبختانه تغییرات مثبتی هم در تیم ایجاد شده است.

وی افزود: من و بازیکنانم می‌دانیم که درحضور هوادارانمان بازی خواهیم کرد و با همه توان، تلاش و تمرکزمان در برابر تیم استقلال خوزستان حاضر خواهیم شد.

سرمربی تیم نساجی مازندران ابرازامیدواری کرد که با حمایت هواداران و تلاش مضاعف بازیکنان تیم نساجی به آن چیزی که مد نظر تیم هست، رسید.

رحمتی ادامه داد: تیم استقلال خوزستان هم از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و این تیم در بازپس گیری توپ، در رده دو و جزو سه تیم برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا با حمایت بازیکنان و دعای خیر هواداران بتوانیم بعد از مدت‌ها در ورزشگاه شهید وطنی به پیروزی برسیم.

 فشار بازی‌های آسیایی روی نساجی زیاد بود

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین به عملکرد تیمش در بازی‌های آسیایی پرداخت و گفت: فشار بازی‌های آسیایی به تیم نساجی که بازیکن محروم ومصدوم داشت، فشار زیادی وارد کرده بود و این وضعیت در لیگ برتر نیز برای تیم نساجی مشکل ساز شده بود.

رحمتی ادامه داد: پرونده بازی‌های آسیایی برای تیم نساجی تمام شده و از فردا با تمرکز کامل و با قدرت بالا در بازی‌های لیگ حاضر خواهیم شد.

وی افزود: به شما قول می‌دهم که یک تیم دیگری را از نساجی در لیگ برتر خواهید دید.

 همسطح پرسپولیس و سپاهان بودیم

سرمربی تیم نساجی مازندران دربخش دیگری در این نشست خبری با اشاره به اینکه در گروهی بودیم که قهرمان ازبکستان، هند و عربستان که قهرمان آسیا شده بود حضور داشت و در این گروه ما ۶ امتیاز کسب کردیم و تیم پرسپولیس ۸ و سپاهان ۱۰ امتیاز کسب کرده بودند.

رحمتی اضافه کرد: در بازی‌هایی که برای حریفان خود بازی کرده بودیم همه دیدند که از نظر بازیکن و حتی بودجه‌ای قابل قیاس با تیم نوبهار ازبکستان و الهلال عربستان نبودیم و برای تیم نساجی که نخستین تجربه آسیایی خود را داشت، عملکرد بدی نبود.

وی افزود: در بازی‌هایی که مقابل حریفان باختیم، هیچ وقت ما تیم سرافکنده و از پیش بازنده نبودیم و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته بودیم.

وی اضافه کرد: در بازی‌های آسیایی تیم نساجی، مقداری کم تجربه بوده ومصدومیت بازیکنان و حتی نبود ” VAR ” و نداشتن تجربه بازیکنان ما با این سیستم خیلی به ما ضربه زده بود و اتفاق‌های بازی با الهلال نیز سر ” VAR” بوده که به ضرر تیم نساجی تمام شد.

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین از تلاش‌های صادق درودگر، مدیرعامل سابق این باشگاه قدردانی کرد و گفت: از زحمات آقای درودگر تشکر می‌کنم. واقعاً برای تیم تلاش کرد و هیچ چیزی کم نگذاشت و هر چه در توان داشت در طبق اخلاص قرار داد. ان‌شاالله با حضور آقای بایندریان بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

تغییرات درسبک وشیوه نساجی

رحمتی همچنین اضافه شدن ” وحید رضایی” به کادر فنی تیم نساجی را امیدوارکننده اعلام کرد و گفت: با آمدن “وحید رضایی” تغییرات خوبی در تیم ایجاد شده و توانستیم پلن‌های جدیدی را اضافه کنیم.

وی افزود: با همفکری و تعاملی خوبی که داشتیم تغییرات خوبی در سبک و شیوه نساجی در چند بازی گذشته ایجاد شده که نمونه آن را در بازی دوستانه با پرسپولیس، مومبای سیتی هند والهلال عربستان شاهد بودیم.

تیم نساجی مازندران درهفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ عصر شنبه ۱۸ آذر در بازی خانگی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان است. نساجی مازندران تا پایان هفته یازدهم این مسابقات با انجام ۹ مسابقه و کسب تنها یک پیروزی، سه مساوی و پنج شکست با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی این مسابقات قرار دارد.

  • منبع خبر : ایسنا