نشست ویژه برای بازیکنان فصل آینده
نشست ویژه برای بازیکنان فصل آینده
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار دریافت لیست خرید این تیم از سوی یحیی گل‌محمدی برای فصل بیست و یکم لیگ برتر شده است.

به گزارش حاشیه ورزش، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز دوشنبه هفته جاری مقابل ذوب آهن اصفهان دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر را برگزار می‌کند که به سه امتیاز حساس این دیدار برای بازگشت به صدر جدول احتیاج دارد.

سرخپوشان پایتخت که برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر، رقابت تنگاتنگی با سپاهان اصفهان دارند آخرین بازی خود را مقابل دیگر تیم اصفهانی قبل از آغاز اردوی تیم ملی ایران برای بازی‌های برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌کند.

نزدیک شدن به هفته‌های انتهایی بازی‌های لیگ برتر باعث شده تا تیم‌ها نیم نگاهی به لیست بازیکنان فصل آینده خود داشته باشند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد زودتر از فرا رسیدن زمان قانونی نقل و انتقالات تابستانی، تکلیف خریدهای فصل آینده‌اش را مشخص کند. از این رو جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه تصمیم دارد ضمن برگزاری جلسه‌ای با یحیی گل محمدی نامه کتبی برای دریافت لیست خرید از سرمربی تیم را به وی بدهد.

این نشست قرار است پس از بازی پرسپولیس با ذوب آهن برگزار شود تا سیاست‌های فصل آینده یحیی در قبال جذب بازیکن مشخص شود.

پیش از این گل محمدی از مدیران باشگاه خواسته بود قرارداد تمام بازیکنان فعلی این تیم را تمدید کنند اما چند نفر از شاگردان او همچون محمدحسین کنعانی زادگان با توجه به اتمام مدت قراردادشان تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته‌اند تا فوتبال خود را در قطر دنبال کنند.

از این رو سرمربی پرسپولیس باید جایگزین‌های این بازیکنان را مشخص کند تا در تابستان سال جاری جذب شوند.