نشست کاظمی‌پور با زهرا نعمتی
نشست کاظمی‌پور با زهرا نعمتی
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسائل مختلف گفت‌وگو کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، ساره جوانمردی، ملی‌پوش تیراندازی ایران و زهرا نعمتی، ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر مریم کاظمی‌پور، سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان این وزارتخانه در خصوص مسائل مرتبط با ورزش جانبازان و معلولان به گفت‌وگو پرداختند.

کاظمی‌پور پیرامون این جلسه گفت: این دیدارها در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیداری که با قهرمانان و مدال آوران داشتند ‌و به منظور توجه و تمرکز بر مسائل مرتبط با آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

او تصریح کرد: زهرا نعمتی و ساره جوانمردی دو ورزشکار پرافتخار کشورمان هستند که در سه دوره پیاپی بازی‌های پارالمپیک، افتخارات قابل توجهی را به ارمغان آوردند و به عنوان ورزشکاران شاخص در جهان مطرح هستند و در رویدادهای معتبر جهانی و آسیایی نیز بارها برای موفقیت ورزش کشورمان نقش آفرینی کردند که توانمندی‌های فنی و تخصصی هم‌چنین نیروی عزم و اراده جدی آن‌ها قابل ستایش است و می‌توانند به عنوان الگو مد نظر جوانان قرار داشته باشند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در نشست‌های جداگانه پای صحبت های این قهرمانان نشستم و برنامه‌های آینده آن‌ها را دریافت کردم. شکی نیست که وزارت ورزش و جوانان از قهرمانان خود با محوریت فدراسیون‌ها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و در این بین زهرا نعمتی و ساره جوانمردی هم با توجه به اهمیت مسابقاتی که پیش‌رو خواهند داشت، همچنان مورد توجه و حمایت خواهند بود.