نصیرزاده: سرمربی تراکتور قطعا تا جمعه مشخص می‌شود/ پزشک قلب نظر نهایی را راجع به لوکو می‌دهد
نصیرزاده: سرمربی تراکتور قطعا تا جمعه مشخص می‌شود/ پزشک قلب نظر نهایی را راجع به لوکو می‌دهد
یک عضو هیات مدیره تراکتور می‌گوید سرمربی این تیم قطعا تا دو روز آینده اعلام می‌شود.

به گزارش حاشیه ورزش ، مسوولان باشگاه تراکتور برای جایگزینی فیروز کریمی به سراغ گزینه‌های اروپایی رفتند. در همین راستا با کریستین بونوچی، تونی اولیویرا و چند مربی دیگر مذاکره شده است که هنوز توافقی انجام نشده است.

گفته می‌شود گزینه اصلی تراکتور کریستین بونوچی بود که با او بر سر مبلغ ۴۰۰ هزار یورو هم به توافق رسیدند اما اصرار وکلای این مربی به گنجاندن مواردی در قرارداد او با تراکتور، مانع از عقد قرارداد شد.

اولیویرا هم مبلغ یک میلیون یورو به عنوان مبلغ پایه قرارداد درخواست کرد که باعث شد تراکتوری‌ها قید او را بزنند. به همین دلیل تصور می‌شود که فرآیند انتخاب سرمربی تراکتور با پیچیدگی مواجه شده و مدیران تراکتور نمی‌توانند به قول‌شان مبنی بر انتخاب سرمربی تا پایان هفته عمل کنند.

هوشنگ نصیرزاده، عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا درباره این موضوع اظهار کرد: پیچیدگی‌ای در انتخاب سرمربی به وجود نیامده است. اتفاقا گزینه‌های زیادی برای مذاکره وجود دارد. سرمربی تراکتور ۱۰۰ درصد تا آخر این هفته مشخص می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است وحید فاضلی، سرمربی پیشین نساجی به عنوان دستیار سرمربی جدید تراکتور فعالیت کند، گفت: فعلا این موضوع اتفاق نمی‌افتد و اجازه دادیم پس از انتخاب سرمربی، خود سرمربی دستیارانش را انتخاب کند.

این عضو هیات مدیره تراکتور درباره سرنوشت پیوستن سرژ لوکو، مدافع کامرونی به این تیم توضیح داد: این بازیکن برای گذراندن آزمایشات تکمیلی به تبریز آمده است. پزشک قلب گفته که باید تست‌های تکمیلی انجام شود و پس از آن نظرش را اعلام کند. هنوز تکلیف حضور لوکو در تراکتور مشخص نیست.