نظرسنجی: تقابل ایران-ژاپن را پیش‌بینی کنید
نظرسنجی: تقابل ایران-ژاپن را پیش‌بینی کنید
لیگ ملت‌ها برای ایران با یک بازی حیثیتی شروع می‌شود و می‌تواند تاثیر زیادی در روند شاگردان عطایی داشته باشد.

به گزارش حاشیه ورزش

هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2023 از 16 تا 21 خرداد ماه جاری به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن برگزار می‌شود و نخستین رقابت پیش‌ روی تیم ملی والیبال مردان ایران برابر ژاپن خواهد بود.

ایران در شرایطی به مصاف ژاپن میزبان می‌رود که این یک مصاف تاریخی بین دو تیم محسوب می‌شود و با توجه به قوی‌تر شدن ژاپن و نتایج اخیر ایران برابر این تیم از شرق آسیا، حساسیت زیادی به همراه دارد. همچنین شروع لیگ ملت‌ها می‌تواند اهمیت زیادی برای شاگردان عطایی داشته باشد و در روند ادامه سروقامتان ایران تاثیر بگذارد.

تنور والیبال از ساعاتی دیگر دوباره داغ می‌شود. تقابل ستاره‌هایی چون یوجی نیشیدا، توموهیرو یاماموتو، یوکی ایشیکاوا و موتوکی ایرو از ژاپن با سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، محمدرضا حضرت‌پور، امیرحسین اسفندیار، امین اسماعیل‌نژاد و… می‌تواند علاقه‌مندان به والیبال را میخکوب کند.

ایگور کولاکوویچ (2018 و 2019)، ولادیمیر آلکنو (2021) و بهروز عطایی (2022) سه سرمربی تیم ملی ایران در مسابقات برابر ژاپن در لیگ ملت‎‌ها بودند که از این میان تنها ایگور یک برد برابر ژاپنی‌ها به دست آورد و عطایی در نخستین دیدار لیگ ملت‌ها 2023 به دنبال کسب دومین پیروزی والیبال ایران در این تورنمنت مقابل سامورایی‌ها است که البته کار آسانی نخواهد بود.

به نظر شما شاگردان بهروز عطایی مقابل ژاپن چه نتیجه‌ای خواهند گرفت؟ آیا ایران می‌تواند از سد ژاپن میزبان بگذرد یا این شروع سخت برای بلندقامتان ایران دردسرساز خواهد شد؟ نظرات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن منتشر خواهد شد.