نقدی بر عدم همکاری باشگاه‌ها با تیم امید؛ گل به‌ خودی در مسیر المپیک
نقدی بر عدم همکاری باشگاه‌ها با تیم امید؛ گل به‌ خودی در مسیر المپیک
همکاری نکردن باشگاه‌ها با تیم امید و بازیکن ندادن به این تیم یک معضل تکراری است که این روزها رضا عنایتی هم مانند مربیان قبلی امید با آن روبرو شده تا رسیدن به المپیک و شکستن طلسم ۴۸ ساله سخت‌‎تر شود.

به گزارش حاشیه ورزش ،همه مربیانی که در ۴ دهه گذشته روی نیمکت تیم امید نشسته‌اند علاوه بر ناکامی در رساندن فوتبال به المپیک، یک درد مشترک دیگر هم داشته‌اند.از حسن حبیبی و غلام پیروانی گرفته تا امروز که رضا عنایتی هدایت امیدها را در دست دارد، همه‌ آنها از اینکه باشگاه‌ها با تیم امید همکاری نمی‌کنند گلایه و شکایت کرده‌اند؛ چرخه‌ای که همچنان در حال تکرار است و امروز عنایتی تازه‌ترین مربی‌ای که از دست باشگاه‌ها برای گرفتن بازیکن به ستوه آمده است. او در حالی باید امیدها را کمتر از یک هفته دیگر در مرحله انتخابی المپیک به میدان بفرستد که هنوز نمی‌داند بازیکنانی که دعوت می‌کند آیا در اردو حاضر خواهند شد یا نه.

برای برخی باشگاه‌ها فرقی نمی‌کند که فیفادی باشد یا نه، آنها بلند می‌گویند که به تیم امید حتی اگر فیفادی و اجبار فیفا هم باشد بازیکن نمی‌دهند. مانند سپاهان که برگزاری بازی تدارکاتی با یکی از تیم‌های روس را بهانه کرده و گفته است به تیم امید حتی در فیفادی هم بازیکن نمی‌دهد. یا آن سو سرمربی استقلال هم با وجود صحبت‌های اولیه، اعلام کرده است که به سید حسین حسینی و ارسلان مطهری که قرار است به عنوان دو سهمیه بزرگسال با تیم امید راهی هانگژو شوند اجاره همراهی با این تیم را نخواهد داد.

منبع :ایرنا 

  • منبع خبر : ایرنا