نقطه قوت بایرن مونیخ از نگاه مانه
نقطه قوت بایرن مونیخ از نگاه مانه
مهاجم سنگالی بایرن مونیخ داشتن نیمکت قوی و بسیار خوب را نقطه قوت بزرگ باواریایی‌ها دانست.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در هفته بیست و چهارم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف آگزبورگ رفت. بایرن در این بازی با وجود آن که با یک گل عقب افتاد اما در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست پیدا کرد.

نکته جالب این‌ که همه گلزن‌های بایرن مونیخ در این بازی به استثنای آلفونسو دیویس از بازیکنانی بودند که در دیدار برابر پاری سن ژرمن نیمکت نشین بودند و این نشان می‌دهد که تیم آلمانی بسیار آماده و سرحال است.

سادیو مانه داشتن یک نیمکت خوب و قوی را نقطه قوت بایرن دانست. این مهاجم سنگالی بعد از بازی گفت: به نظرم نقطه قوت بایرن مونیخ داشتن نیمکت بسیار خوب و قوی است به طوری‌که بازیکنان نیمکت‌نشین هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و هر وقت فرصت بازی به دست می‌آورند عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند. ما بسیار خوشحال هستیم که چنین تیم باکیفیتی را در اختیار داریم.

او ادامه داد: باوجود آن که در دیدار برابر آگزبورگ به مشکل خوردیم اما در نهایت به پیروزی دست پیدا کردیم. گل اول را دریافت کردیم اما واکنش خوبی داشتیم و به بازی برگشتیم. بازیکنان بایرن مونیخ جنگندگی لازم را دارند و تا پایان دست از تلاش بر نمی‌دارند.

ژائو کانسلو، لروی سانه، آلفونسو دیویس و بنجامین پاوارد (دو گل) برای بایرن مونیخ در این بازی گلزنی کردند.

بایرن مونیخ با پیروزی‌ که در این بازی به دست آورد ۵۲ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کرد.