نوراللهی با لباس قرمز جام می‌خواهد
نوراللهی با لباس قرمز جام می‌خواهد
هافبک ایرانی شباب الاهلی در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ امارات همراه تیمش است.

به گزارش حاشیه ورزش

احمد نوراللهی پس از تجربه چهار قهرمانی لیگ برتر همراه با پرسپولیس و درخششی که در جمع سرخ‌پوشان با دو بار صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت، مورد توجه باشگاه شباب الاهلی قرار گرفت و راهی این تیم شد و حالا در دومین فصل حضورش در این تیم درآستانه کسب یک افتخار مهم قرار دارد.

نوراللهی که در تیم ملی هم جایگاه ثابتی به دست آورده و در شباب الاهلی نیز تبدیل به مهره موثری شده، در حال حاضر همراه تیمش صدرنشینی در لیگ برتر امارات را تجربه می‌کند که امیدوار است در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ همین رتبه را نگه دارند و به قهرمانی برسند.

تیم فوتبال شباب الاهلی که در این فصل ۲۰ بار احمد نوراللهی را در طول ۲۲ مسابقه در ترکیب خود داشته و یکبار بخاطر محرومیت و یکبار به دلیل مصدومیت نتوانسته از این بازیکن ایرانی بهره ببرد، حالا امیدوار است صدرنشینی‌شان در لیگ برتر امارات را که اختلاف پنج امتیازی با العین رده دومی دارند را حفظ کنند و به قهرمانی دست یابند.

یاران نوراللهی در چهار هفته باقی مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر امارات به ترتیب باید به مصاف النصر، الوصل، بنی یاس و در نهایت عجمان بروند که احتمالا قبل از هفته آخر، قهرمانی خود را قطعی خواهند کرد.

تیم فوتبال شباب الاهلی در شرایطی با ملی‌پوش ایرانی خود آماده بازی‌های باقی مانده است که باید از ساعت ۲۱:۳۰ فردا شب(سه‌شنبه) در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف تیم رده نُهمی عجمان بروند و امیدوار هستند با کسب پیروزی در این دیدار و البته لغزش العین مقابل شارجه، نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی شوند.