نویدکیا بازی را باخت نه قافیه را!
نویدکیا بازی را باخت نه قافیه را!
یک پیشکسوت فوتبال اصفهان می‌گوید سپاهان مقابل استقلال شکست خورد اما قافیه را نباخت و خوب بازی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش :حسین چرخابی درباره شکست یک بر صفر سپاهان مقابل استقلال اظهار کرد: بازی سرعت کمی داشت و دو تیم کند و آهسته کار می‌کردند و تعداد خطاهای بازی از استانداردها خیلی بالاتر بود. مشخص بود که هر دو تیم می‌خواستند تیم مقابل کار نکند. سپاهان از دقیقه ۲۷ به بعد خوب کار کرد و موقعیت‌های خوبی داشت. یاسین سلمانی ستاره این بازی بود اما چند موقعیت را هم از دست داد. مهاجمان سپاهان هم در این بازی آنقدر کند بازی می‌کردند که به راحتی موقعیت‌ها را از دست می‌دادند.

او ادامه داد: سپاهانی‌ها حمله می‌کردند اما در مقابل استقلال از فرصت استفاده کرد و توانست از اشتباه همیشگی سپاهان استفاده کند. سلمانی بین سه مدافع سپاهان گلزنی کرد و این سه مدافع جلوی سلمانی را نگرفتند و او به راحتی ضربه‌اش را زد. دروازه‌بان سپاهان هم جای‌گیری خوبی نداشت و با وجود این که در این بازی خوب کار کرد اما روی گل اشتباه کرد. در نیمه دوم هم مشخص بود که استقلال می‌خواهد دفاع کند و به ضد حملات دل ببندد. در نیمه دوم سپاهانی، تیمی که‌ من انتظار داشتم نبود اما ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت که متاسفانه مثل همیشه روی ضربات آخر خوب عمل نکرد.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان درباره احتمال افزایش هجمه‌ها روی سپاهان به دلیل نتایج این تیم گفت: اگر این شرایط بر سپاهان حاکم شود متاسف می‌شوم و اصلا قبول ندارم که سپاهان بد کار کرده است. کسانی که فوتبال را می‌شناسند، می‌دانند که سپاهان زیبا بازی می‌کند. محرم نویدکیا بازی را باخت اما قافیه را نه. اگر سپاهان در نیمه دوم سرعت بازی را بیشتر می‌کرد، شاید نتیجه دلخواه را می‌گرفت.

او اضافه کرد: تیم نویدکیا در این دیدار خوب بازی کرد اما کند بودن بازی تاثیر گذار بود و باتوجه به تعویض‌های مجیدی مشخص بود که استقلال به دنبال دفاع کردن بود. سپاهانی‌ها کاری را که باید، انجام دادند اما این‌که از اطراف بخواهند هجمه وارد کنند یعنی دارند کورکورانه به فوتبال نگاه می‌کنند. سپاهان در این بازی شکست خورد اما واقعا شایسته بازی کرد.