نویر: ما همچنان زنده هستیم
نویر: ما همچنان زنده هستیم
سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان از عملکرد خط دفاعی در بازی برابر اسپانیا راضی بوده و با وجود قرار گرفتن در قعر جدول رده‌بندی به صعود امیدوار است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار حساس برابر اسپانیا با تساوی یک بر یک متوقف شد. این نخستین امتیاز ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و باعث شد تا این تیم با ۱ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گیرد.

مانوئل نویر بعد از بازی گفت: اسپانیا تیم بسیار خوبی نشان داد و کاملا آماده بود. همچنانکه پیش بینی می‌شد بازی سختی برابر این تیم داشتیم. ما نشان دادیم که آماده مبارزه و رقابت هستیم. اجازه ندادیم که زیاد بازیکنان اسپانیا به دروازه ما نزدیک شوند. عملکرد خوب خط دفاعی و نظم بالای تیمی باعث شد تا اجازه حملات زیاد را به اسپانیا ندهیم.

او ادامه داد: در این بازی گل بدی خوردیم با این حال تسلیم نشدیم و به تلاش خود ادامه دادیم. گل فولکروگ زیبا بود و ثابت کرد که ما هنوز زنده هستیم و تسلیم نخواهیم شد. اکنون یک بازی دیگر باقی مانده است و باید حتما برابر کاستاریکا به پیروزی دست پیدا کنیم تا به دور بعد صعود کنیم.

در این گروه شرایط برای صعود پیچیده شده است. اسپانیا با ۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی است و تیم های ژاپن و کاستاریکا ۳ امتیازی هستند و آلمان هم با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد. در بازی پایانی آلمان و کاستاریکا به مصاف هم می روند این درحالی است که اسپانیا برابر ژاپن صف آرایی می کند.

انتهای پیام