نویل: تاتنهام نمی‌تواند در تابستان آینده کین را بفروشد
نویل: تاتنهام نمی‌تواند در تابستان آینده کین را بفروشد
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است تاتنهام نمی‌تواند هری کین را در تابستان امسال بفروشد اما ممکن است سال آینده او را به صورت رایگان از دست بدهد.

به گزارش حاشیه ورزش

کین از زمان جدایی از تیم جوانان، 275 گل در 431 بازی با تاتنهام به ثمر رسانده که 208 گل او نیز در لیگ برتر انگلیس و باعث شده این در رده دوم فهرست بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر قرار بگیرد.

اما قرارداد هری کین با تاتنهام سال آینده به پایان می‌رسد و او هنوز قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا نکرده است تا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده او شکل بگیرد؛ از جمله اینکه او تابستان امسال به منچستریونایتد می‌پیوندد.

با این حال گری نویل معتقد است که تاتنهام و رئیس این باشگاه نمی‌توانند به کین اجازه جدایی بدهند و در نتیجه این باشگاه باید قبول کند که ممکن است نتواند از فروش این بازیکن درآمدی کسب کند.

نویل به اسکای اسپورت گفت: وقتی به این فصل و چگونگی پایان آن فکر می‌کنم، بعید می‌دانم تاتنهام بتواند کین را در تابستان رها کند. آنها باید به او اجازه دهند تا قراردادش را تمام کند و فصل آینده در کنار یک مربی جدید تیم را تقویت کند.

او افزود: اگر او در تابستان تاتنهام را ترک کند و یک مربی جدید بیاید، آیا واقعا می‌تواند بدون حضور نام بزرگی مانند کین، موفق ظاهر شود؟

نویل در پایان گفت: آنها ممکن است مجبور شوند این واقعیت را بپذیرند که از فروش او پولی دریافت نخواهند کرد و یا سعی کنند او را تشویق کنند که در تیم بماند. قطعا مربی جدیدی که می‌آید می‌خواهد کین و سون هیونگ مین را حفظ کند.