نکونام، مجیدی می‌شود؟
نکونام، مجیدی می‌شود؟
جواد نکونام هم که مثل مجیدی از بازیکنان سابق و مورد اقبال هواداران استقلال است، قصد دارد تا راه فرهاد مجیدی را برای قهرمان کردن آبی‌ها در لیگ، در پیش گیرد.

به گزارش حاشیه ورزش: البته هنوز مطرح کردن چنین سوالی و دنبال پاسخ مناسب گشتن برای آن زود است. در اینجا قرار نیست نکونام را با فرهاد مجیدی مقایسه کنیم چون اصلا این دو قابل مقایسه نیستند، نه سابقه حضور مجیدی در استقلال چه به عنوان بازیکن قابل قیاس با نکونام است و نه به عنوان دستیار و سرمربی.

مجیدی پس از یک دوره کوتاه مدت دستیاری شفر به عنوان سرمربی انتخاب شد و در سه دوره و با فاصله کم روی نیمکت آبی پوشان نشست و از آن سو نکونام تنها پس از دو فصل حضور با پیراهن استقلال با اصرار و درخواست مکرر هواداران به نیمکت این تیم رسید.

اما اینکه بارها گفته می‌شود که آیا نکونام و تیمی که تصمیم دارد بسازد آن تیمی خواهد بود تا هواداران خاطره تیم و نتایج دو فصل پیش را دوباره در ذهن شان تداعی کنند؟

پر واضح است که دلیل اصرار هواداران در مورد انتخاب نکونام، هم سن کم اوست و هم عشق و علاقه به استقلال و هم قدرت جنگجویی و تسلیم نشدن تا آخرین لحظه او می‌باشد.

هواداران آبی با تحمل سختی‌ها و فشارهای زیاد، بسیار امیدوار هستند که این فصل با حضور جواد نکونام تیم محبوبشان یک تیم جنگجو و متعصب باشد که رسیدن به موفقیت برایش قابل دسترس و شیرین است.

چنین شخصیتی را هم فرهاد مجیدی در کالبد خود داشت و آن را با تمام وجودش به تیم و بازیکنانش تزریق کرد و مزد آن را گرفت، حال باید منتظر ماند و دید آیا نکونام که شباهت بسیار زیادی با مجیدی دارد می‌تواند چنین تیمی بسازد یا خیر؟
منبع : خبر ورزشی

  • منبع خبر : خبر ورزشی