نکونام برای جدایی دو بازیکن خود شرط گذاشت!
نکونام برای جدایی دو بازیکن خود شرط گذاشت!
کادر استقلال چراغ اول را برای تعامل با تیم ملی امید روشن کرده است.

به گزارش حاشیه ورزش جواد نکونام سرمربی استقلال و رضا عنایتی سرمربی تیم امید برای پیدا کردن راهکارهای مشترک به‌منظور عبور از چالش و بحران احتمالی پیش رو طی یکی از روزهای هفته گذشته در کمپ ناصر حجازی و پیش از یکی از تمرینات استقلال با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، عنایتی خواستار حضور حداقل دو بازیکن بزرگسال به‌همراه سایر بازیکنان سهمیه زیر ۲۳ سال استقلال در بازی‌های آسیایی هانگژو چین شد. این درصورتی است که نکونام هم با تشریح وضعیت استقلال و کمبود بازیکن صحبت‌هایش را انجام داد.

در این خصوص شنیده می‌شود کادرفنی استقلال در راستای تعامل با تیم ملی امید تایید لازم را به عنایتی داده‌اند و این سرمربی را به روزهای پیش رو در این جهت امیدوار کرده‌اند تا جایی که سرمربی تیم امید بعد از این جلسه اعلام می‌کند: «طی جلسه‌ای که داشتیم در این مورد راهکاری پیدا کردیم. همه‌چیز خوب است و جای نگرانی وجود ندارد. از بازیکنان استقلال هم در بازی‌های مقدماتی و هم در هانگژو استفاده می‌کنیم.»

بر همین اساس کادر استقلال چراغ اول را برای تعامل روشن کرده و این درصورتی است که شنیده می‌شود آبی‌ها درحالی راضی به این کار خواهند شد که در بازه زمانی پیش رو و تا پایان حضور تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی، دیدارهای استقلال در لیگ برتر به تعویق بیفتد. درواقع نکونام با این تصمیم خود در راستای تعامل با فدراسیون و تیم ملی امید گام برداشته و حالا این سازمان لیگ است که باید دید در راستای این تعامل و هماهنگی، با باشگاه استقلال همسو خواهد شد یا خیر.

نکته قابل‌توجه اینکه در هیچ جای آیین‌نامه درخصوص تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به‌خاطر عدم حضور بازیکنان در رده سنی امید، بند و تبصره‌ای نوشته نشده است. از باشگاه استقلال ۳ بازیکن بزرگسال (مطهری، حسینی و حامدی‌فر) در لیست عنایتی قرار دارند و چه‌بسا با دعوت این ۳ نفر، به‌صورت خودکار بازی‌های استقلال در لیگ برتر تا پایان بازی‌های آسیایی لغو شود.

با این تفاصیل جدای از اینکه پای اجرای قانون به این چالش بزرگ باز خواهد شد یا خیر؛ درحال‌حاضر بزرگ‌ترین مشکل در این خصوص به جایی مربوط می‌شود که دو دروازه‌بان اول و دوم استقلال قرار است در بازی‌های آسیایی امیدها را همراهی کنند و درصورتی‌که بازی‌های آبی‌پوشان در لیگ برتر لغو نشود، مطمئنا این تیم با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهد شد.

منبع :وقایع روز

  • منبع خبر : وقایع روز