نکونام راضی نبود؛ ستاره استقلال به پست قبلی‌اش برمی‌گردد
نکونام راضی نبود؛ ستاره استقلال به پست قبلی‌اش برمی‌گردد
مهرداد محمدی در بازی با ملوان همانند دیدار با صنعت نفت دقایقی در ترکیب تیم استقلال به میدان آمد و این بار یک فرصت خوب برای گلزنی را از دست داد.

به گزارش حاشیه ورزش مهرداد محمدی با وجود اینکه بازیکن چپ پا بشمار می رود در بازی با ملوان همانند دیدار با صنعت نفت در پست وینگر راست به میدان آمد. او علاقمند به بازی در این پست است تا با توپ گیری وحرکت به سمت داخل با پای موافق به سمت دروازه حریف شوت بزند که در دو بازی به میدان آمده در انجام این ماموریت موفق نبود و شاید جواد نکونام در بازی‌های آتی از این بازیکن در پست اصلی‌اش یعنی وینگر چپ استفاده کند.

شرایط بدنی مهرداد محمدی در بازی با ملوان نشان داد او هنوز به شرایط آرمانی خود نزدیک نشده است. به طوریکه در دو سه صحنه در کورس جام ماند و برای توپ گیری مجبور به خطا شد. این صحنه‌ها نشان داد تصمیم جواد نکونام در مورد این بازیکن درست بوده است و منتظر است مهرداد محمدی از نظر بدنی شرایط ایده‌آلی پیدا کند و بعد از او در ترکیب اصلی استقلال استفاده کند. به نظر می رسد، مهرداد محمدی در بازی با سپاهان هم از روی نیمکت بازی را شروع کند. اتفاق محتمل در مورد این بازیکن بازگشت به پست اصلی است.

منبع :خبر ورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی