نکونام: هواداران نقطه قوت ما بود
نکونام: هواداران نقطه قوت ما بود
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است، برنده بازی تیمش برابر تراکتور، هواداران فولاد بودند.

به گزارش حاشیه ورزش، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با تیم تراکتور که با برد تیمش همراه بود،  اظهار کرد: حضور هواداران فولاد در بازی امروز نقطه قوت تیم ما بود و برنده بازی امروز هواداران فولاد بودند زیرا آن‌ها باعث شدند بتوانیم از زمین پیروز خارج شویم.

وی با بیان اینکه به حمایت هوادارانمان تا دقیقه آخر نیاز داریم، افزود: بازیکنان ما امروز برای پیروزی در بازی خیلی زحمت کشیدند اما برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم زیرا بدون حضور هواداران، امروز بازی ما گره می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی امروز یک بازی سخت و نفس گیر بود اما حضور هواداران فولاد درورزشگاه به ما انرژی مضاعفی داد تا بتوانیم بازی را ببریم.

نکونام عنوان کرد: امروز می‌دانستیم که تیم تراکتور از نظر میانگین قدی تیم بلند قدی است و از این رو تمام برنامه‌های ما به این شکل بود تا بازیکنان تیم تراکتور را از منطقه خود خارج کنیم و از این محل به آن‌ها ضربه بزنیم. امروز روی پرتاب‌های اوت دستی برنامه داشتیم و دو روز آخر تمرینات روی این کار تمرکز کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم که امروز نباید در یک سوم دفاعی خود مرتکب خطا شویم اما این اتفاق افتاد از این مساله ضربه خوردیم. نیمه اول هیچ موقعیتی به تراکتور ندادیم و اگر توپ هایمان وارد دروازه می‌شد، در همان نیمه اول می‌توانستیم بازی را ۳ بر صفر به اتمام برسانیم.

نکونام ادامه داد: تراکتور بازی مستقیم انجام داد و با توجه به خلاقیت بازیکنان خط جلوی خود بازی می‌کرد. ما خیلی زود دو گل دریافت کردیم و وقتی برای گل زدن تلاش می‌کردیم، نزدیک بود در ضد حمله گل بخوریم که خوشبختانه چنین مساله‌ای رخ نداد.

وی بیان کرد: با تعویض‌هایی که انجام دادیم کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم به دو گل در ۱۵ دقیقه پایان بازی برسیم که خدا را شکر اشکان دژاگه یک گل بسیار خوب برای ما زد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان ما برای تیم زحمت می‌کشند. تیم ما به این شکل نباید ۱۰ دقیقه از بازی را از دست دهد زیرا در ۱۰ دقیقه ممکن است هزار اتفاق رخ دهد. باید کل ۹۰ دقیقه را با برنامه بازی کنیم و بدانیم از بازی چه چیزی می‌خواهیم. باید خیلی باهوش‌تر از امروز بازی کنیم و از این رو از عملکرد بازیکنانم گله مند هستم اما این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم.

وی با اشاره به عملکرد داور در بازی با تراکتور، ادامه داد: آقای کاظمی امروز خیلی خوب بازی را قضاوت و کنترل کرد. امیدوارم داوران بتوانند به لیگ کمک کنند و بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.