نکو ترین شروع استقلال با صدرنشینی در آتش آبادان
نکو ترین شروع استقلال با صدرنشینی در آتش آبادان
استقلال برخلاف پیش‌بینی‌ها در هفته نخست لیگ برتر بیست‌وسوم توفانی ظاهر شد و صدر جدول را در بازی خارج خانه تصاحب کرد.

به گزارش حاشیه  ورزش، تیم استقلال در آخرین بازی هفته اول بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت. آرش رضاوند (30)، ارسلان مطهری (47) و صالح حردانی (58) زننده گل‌های استقلال در این بازی بودند.

استقلال که برای اولین بار در یک بازی رسمی تحت هدایت جواد نکونام به پیروزی دست یافت، در کنار گل‌گهر سیرجان در صدر جدول ایستاد.

آبی پوشان تهرانی در این بازی غیر از خریدهای جدیدشان، از بیشتر بازیکنانی که در زمان ساپینتو ذخیره تیم بودند استفاده کرد. مرادمند در اکثر بازی‌های فصل به دلایل مختلف در ترکیب اصلی نبود، ابوالفضل جلالی ستاره استقلال در آبادان به طور تقریبا کامل سکونشین و نیمکت نشین بود، صالح حردانی، مهدی پور و زبیر نیک نفس به بازیکن تعویضی تبدیل شده بودند و در نهایت ارسلان مطهری انتخاب اول ساپینتو برای خط حمله نبود. نکونام با این بازیکنان لیگ را عالی شروع کرد.

ترکیب صنعت نفت: فهد طالب، میثم تهی‌دست، عباس قاسم، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری (67 – عقیل طلیلی)، طالب ریکانی (67 – صادق صادقی)، حسین شنانی، احمد شریعت‌زاده (62 – فاخر تهامی) و علی یوسف.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس (90 – محمدحسین زواری)، مهدی مهدی‌پور (75 – سبحان خاقانی)، آرش رضاوند، جعفر سلمانی (81 – آرمان رمضانی)، کوین یامگا (75 – مهرداد محمدی) و ارسلان مطهری (81 – پیمان بابایی).

داور: موعود بنیادی‌فرد

شرح گل ها

نفت صفر – استقلال یک (دقیقه 30: آرش رضاوند): پرتاب اوت بلند ابوالفضل جلالی به محوطه جریمه با دفع ناقص مدافع صنعت نفت همراه شد و آرش رضاوند در میان تعداد زیادی از بازیکنان حریف صاحب توپ شد و با یک شوت روی پای دیدنی، دروازه فهد طالب را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

نفت صفر – استقلال 2 (دقیقه 46: ارسلان مطهری): استقلال در همان ابتدای نیمه دوم موفق شد دروازه حریف را باز کند. ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر تماشایی ارسلان مطهری همراه شد و این بازیکن توانست به زیبایی هر چه تمام‌تر، دروازه فهد طالب را باز کند.

نفت صفر – استقلال 3 (دقیقه 58: صالح حردانی): با تکل خوب ارسلان مطهری و قطع توپ این بازیکن، صالح حردانی از میانه‌های میدان صاحب توپ شد و پس از یک حرکت انفرادی دیدنی و عبور از میان بازیکنان میزبان، وارد محوطه جریمه شد که شوت زمینی او به گوشه دروازه رفت تا گل سوم آبی پوشان اینگونه به ثمر برسد.

منبع : تابناک

  • منبع خبر : تابناک