نگرانی خصوصی‌سازی از حضور فتح‌الله‌زاده در استقلال!
نگرانی خصوصی‌سازی از حضور فتح‌الله‌زاده در استقلال!
بیانیه دوم سازمان خصوصی سازی در رابطه با مسائل باشگاه استقلال یک نکته مهم در دل خود داشت.

عصر امروز سازمان خصوصی سازی دومین بیانیه خود در خصوص مسائل باشگاه استقلال را منتشر کرد و در آن به نکات و موضوعات مهمی پرداخت که یکی از موارد جالب آن ابراز نگرانی این سازمان نسبت به تداوم حضور مدیرعامل فعلی این باشگاه در سمت خود بود.

این سازمان ضمن اشاره به پذیرش ادعای قربان زاده پیرامون چک های شخصی توسط فتح الله زاده، به موضوع نامشخص بودن تکلیف مبلغ 140 هزار یورو دریافتی از صرافی شربیانی توسط شخص مدیرعامل استقلال ورود کرد.

نکته اما، ابراز نگرانی صریح این سازمان از حضور فتح الله زاده در باشگاه استقلال است. در ادامه بند آخر بیانیه سازمان خصوصی سازی را که نیازی به شرح و تفصیل دیگری ندارد، می‌خوانید؛

“با استمرار این وضعیت، بیم هرگونه زیان بیشتر و احتمال تولید اسناد جدید با هدف جبران این 5 میلیارد تومان از دارایی یا تعهدات خود باشگاه افزایش می یابد و شایسته است که تا برگزاری مجمع، وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر در این باره چاره ای بیندیشد. به اطلاع مردم شریف و بویژه هواداران فوتبال می رساند، سازمان خصوصی سازی درخصوص احقاق حقوق باشگاه و منافع هواداران و سهامداران، هیچ مسامحه و اغماضی نخواهد داشت.”