نگران بازی با بحرین و عراق هستم
نگران بازی با بحرین و عراق هستم
مربی سابق استقلال با اشاره به دشوار بودن کار تیم ملی ایران برابر عراق و بحرین، گفت: اگر مرتکب اشتباه شویم جام جهانی را از دست خواهیم داد.

بیژن طاهری در گفتگو با حاشیه ورزش ، در خصوص دیدارهای آینده تیم ملی برابر حریفانی چون عراق و بحرین گفت: به آینده تیم ملی خوشبینم اما نگران دو بازی این تیم برابر عراق و بحرین هستم. این دو تیم هر دو خطرناک هستند و اگر بازیکنان ملی پوش ما دچار اشتباه شوند به طور حتم حضور در جام جهانی را از دست خواهیم داد.

مربی سابق استقلال در خصوص لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی تاکید کرد: دعوت بازیکنان به تیم ملی سلیقه ای است. هر مربی تفکرات و نظرات خود را دارد اما اعتقاد دارم به جز قایدی، فرشید اسماعیلی هم می توانست به تیم ملی دعوت شود. جای اسماعیلی در تیم ملی خالی است. من بارها گفته ام که اسماعیلی وقتی در اوج آمادگی است کلاس فوتبالش بالاتر از خیلی از فوتبالیست های ما است. امیدوارم او این آمادگی را حفظ کرده تا بتواند در آینده به تیم ملی راه پیدا کند.

طاهری در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر صنعت نفت آبادان هم یادآور شد: دو تیم، یک بازی معمولی را به نمایش گذاشتند. هوای گرم، زمین نامناسب و بی انگیزگی بازیکنان باعث شد تا شاهد یک بازی زیبا نباشیم. بیشتر از اینکه از گل استقلال خوشحال باشم از این خوشحال هستم که آرمان رمضانی توانست بعد از مدتها پایش به گلزنی باز شود. او تحت فشار شدید بود و همه از او انتقاد می کردند. وقتی یک بازیکن به استقلال و یا پرسپولیس می رود اگر نتواند گلزنی کند تحت فشار شدیدی قرار خواهد گرفت و آرمان توانست با زدن این گل ۳ امتیازی و حیاتی برای استقلال از این فشار بیرون بیاید.

مربی سابق استقلال در مورد عملکرد خط دفاع آبی پوشان گفت: یک تیم بزرگ نباید اشتباه کند. بازیکنانی که به عنوان مدافع در استقلال بازی می کنند باید تمرکز بالایی داشته باشند و به خود اجازه ندهند که در زمین اشتباه کنند. در دو بازی گذشته خط دفاع استقلال عملکرد بدی نداشته اما باید کوچکترین اشتباهات هم برطرف شود. زیرا فوتبال بازی لحظه ها است و یک اشتباه هر چند کوچک می تواند یک تیم را از قهرمانی و یا برد دور کند.