نیمار: قوی‌تر برمی‌گردم
نیمار: قوی‌تر برمی‌گردم
ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به مصدومیت خود واکنش نشان داد.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از اسپورت، سرانجام نیمار به خاطر آسیب‌دیدگی‌های پیاپی و تکراری از ناحیه مچ پا مجبور به جراحی شد. این بازیکن برزیلی طبق اعلامیه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و به این ترتیب ادامه فصل را از دست خواهد داد.

نیمار در واکنش به این خبر گفت: «قوی‌تر برمی‌گردم.»

این نخستین بار نیست که نیمار از ناحیه مچ پا مصدوم می‌شود. او پیش از این هم بازی‌های زیادی را به این خاطر از دست داد و در نهایت مجبور شد که پایش را به تیغ جراحان سپارد.

در بیانیه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آمده است که نیمار برای بازگشت به میادین باید سه تا چهار ماه صبر کند و به این ترتیب ادامه فصل را از دست داد.

این بازیکن برزیلی سال ۲۰۱۷ از بارسلونا جدا شد تا پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را بپوشد اما در این تیم نتوانسته است انتظارات را برآورده کند که دلیل اصلی آن آسیب‌دیدگی‌های پیاپی او است؛ به طوری که از ۱۰۰ درصد بازی‌هایی که می‌توانسته به میدان رود تنها در ۵۴ درصدشان حاضر بوده که این آماری نگرانی‌کننده برای او به شمار می‌رود.

پاری‌سن‌ژرمن خود را آماده دیدار برگشت برابر بایرن‌مونیخ در دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند و به این ترتیب نیمار غایب بزرگ این بازی خواهد بود.