هاشمی: لوله‌های سلاح در گمرک ماند
هاشمی: لوله‌های سلاح در گمرک ماند
سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: لوله‌های سلاحی که که از مجارستان و کرواسی خریداری کردیم در گمرک باقی ماند و به دستمان نرسید. باید بگویم نه تنها تحریم خارجی بلکه تحریم داخلی هم هستیم.

به گزارش حاشیه ورزش،‌ «الهام هاشمی» امروز سه‌شنبه درباره عملکرد بازیکنان در رقابت تیمی تفنگ اظهار داشت: سطح رقابت در این بخش بسیار بالاست و اگر با المپیک دوره قبل رکوردها را مقایسه کنیم به عنوان نمونه در تفنگ بادی مردان ۶۲۵.۶ به فینال رسیده بود اما مهیار با ۶۲۹.۱  به فینال نرسید و این نشان می‌دهد واقعا سطح رکوردها و مسابقات بالاست.

وی افزود: با حضور ۲۹ تیم ملی‌پوشان تا میانه‌های جدول خود را بالا کشیدند اما سطح مسابقات اجازه نداد از این جلوتر برویم. البته نتیجه نمایندگان کشورمان بد نبود اما برای رسیدن به فینال کفایت نکرد.

سرمربی تیم ملی تفنگ تاکید کرد: در تیراندازی امکانات حرف اول را می‌زند مانند تفنگ و تجهیزات ورزشکاران،‌ بحث سلاح و ساچمه هم که مشخص است چقدر برای کار مهم است. هزینه کردیم و به مجارستان و کرواسی رفتیم و آنجا لوله سلاح سفارش دادیم تا تمرینات را دنبال کنیم. این همه هزینه شد تا خودمان آن را به تهران ببریم و تست کنیم تا بهترین‌ها را انتخاب کنیم اما تا روزی که به توکیو آمدیم این اقلام در گمرک باقی ماند بود. این مشکلاتی است که ما با آن دست به گریبان هستیم و باید بگویم نه تنها تحریم خارجی بلکه تحریم داخلی هم هستیم.

هاشمی ادامه داد: ۲ مسابقه دیگر تفنگ سه وضعیت مردان و زنان باقی مانده و امیدوارم نتیجه خوبی کسب شود اما با طلای فروغی تیراندازی نشان داد شایسته حمایت بیشتر است و امیدوارم این مهم محقق شود.

  • منبع خبر : ایرنا