هدف‌گذاری‌ نساجی قهرمانی در جام حذفی بود
هدف‌گذاری‌ نساجی قهرمانی در جام حذفی بود
پیشکسوت باشگاه نساجی می‌گوید این باشگاه ظرفیت حرفه‌ای شدن و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگو با حاشیه ورزش ، درباره قهرمانی نساجی در جام حذفی اظهار کرد: این نتیجه در تاریخ نساجی ثبت شد و جشن بزرگی در مازندران شکل گرفت. البته نساجی در همه دنیا طرفدار دارد و حضور این هواداران باعث شد این اتفاق رقم بخورد. نباید به راحتی از مدیریت خوب آقای حدادیان مالک باشگاه گذشت.

او ادامه داد: در زمان بستن تیم، من سرپرست بودم و هدف گذاری‌مان قهرمانی جام حذفی بود. در لیگ هم برخی مواقع بدشانسی آوردند اما به هر حال این‌ بدشانسی‌ها جزئی از فوتبال است. نساجی فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند و این فوتبال در جام حذفی خودش را بیشتر نشان داد.

سرپرست سابق نساجی درباره حواشی پس از بازی بین دو باشگاه نساجی و آلومینیوم گفت: در این سطح فوتبال ممکن است چنین حواشی به وجود بیاید. حواشی جزو نفس فوتبال است. فشارها روی بازیکنان و کادرفنی دو تیم باعث می‌شود چنین شرایطی به وجود بیاید اما اکنون بازی تمام شده است. شاید در بازی حرکتی از خود نشان دهند و بعد از بازی پشیمان شوند و واقعا دست خودشان هم نیست چون فشار زیاد است.

او با بیان این‌که مهم این بود مردم از یک فوتبال خوب لذت ببرند، گفت: خداراشکر این بار نساجی قهرمان شد و دعا می‌کنیم باز هم قهرمان شود اما ممکن است در سال‌های آینده تیم‌های دیگر بیایند و قهرمان شوند. درست نیست برای یک بازی بیاییم همه چیز را زیر سوال ببریم و این حواشی را باید تمام کنند و به فوتبال بیشتر پرداخته شود.

معاون ورزشی باشگاه نساجی درباره زیر ساخت‌های این باشگاه و کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مدیریت باشگاه سرسختانه به دنبال پشتیبانی باشگاه است و مطمئن باشید نساجی ظرفیت حرفه‌ای شدن را دارد و مشکلی از این بابت وجود ندارند. همه مسئولان هم در حال کار هستند و حرفه‌ای شدن نساجی زود تر از چیزی که فکر می‌کنیم اتفاق میفتد.