هدف رضایت مندی ورزشکاران است
هدف رضایت مندی ورزشکاران است
در صدد برگزاری رقابت های کشوری بادی بیوتی بلی به میزبانی یکی از استان ها هستیم و بزودی شرایط برگزاری رقابت ها و استان میزبان را اعلام خواهیم کرد.

نخست نیوز : مجید خروشی – نایب رییس انجمن بادی بیوتی کشور در نشستی که با نمایندگان بادی بیوتی خراسان رضوی دردفتر انجمن در باشگاه فرهنگی ورزشی تفتان برگزار شد با بیان این مطلب گفت: بادی بیوتی بیش از ۱۰سال است که فعالیت جدی خودر ا آغاز کرده ویکی از رشته های پویا ،شاشد و مفرح است که به سلامت جسمی و روحی ورزشکار برای کاهش ورسیدن به وزن دلخواه بدون تجهیزات ورزشی و در منزل یا هرجاییکه فرد تصمیم به ورزش کردن بگیرد توجه می کند.
سعید لطفی با اشاره به این که هم اکنون بیش از ۱۹هزار و ۲۰۰ نفر هنرجو در سراسر کشور در این رشته فعالیت می کنندگفت: انجمن بادی بیوتی بل زیر نظر انجمن بدن سازی و هوازی ایرانیان مدیریت می شود که البته در گذشته یکی از شاخه های تحت پوشش فدراسیون ورزش همگانی بود.
مربی رسمی فدراسیون بدنسازی کشورهمچنین اضافه کرد: با برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان هم اکنون بیش از 60 نفر از بانوان دوره های مربی گری درجه C در خراسان رضوی دریافت کرده اند و مجاز به آموزش هنرجو هستند و در بخش آقایان نیز تمهیداتی در این خصوص اتخاذ شده و هم اکنون اقای مهدی عابدی به عنوان سرپرست بادی بیوتی آقایان فعالیت خود را در باشگاه تفتان آغاز کرده است.
ریاست کمیته پیشکسوتان تهران در باره جذب حامیان مالی گفت: با شرکت انرژی زا TNT مذاکراتی داشتیم برای برگزاری مسابقات بادی بیوتی کشور که امیدواریم با حمایت رسانه ها شرایط جذب و ترغیب حامیان مالی را فراهم کنیم .
وی خاطر نشان کرد: رقابت های بادی بیوتی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است به طوری که قهرمانان رشته های مختلف از جمله کشتی،تکواندو،کراسفیت و پرورش اندام توانایی حضوردر این رقابت ها را دارند.
لطفی با اشاره به اهداف بادبی بیوتی گفت:هدف بادی بیوتی بلی (Body Beauty Belly ) که یکی از ورزش های مفرح می باشد دستیابی به تندرستی و توسعه مهارت حرکتی است.گفت:در واقع اصل مهم و اساسی در بادی بیوتی بلی تقویت و استحکام تنه و بخش مرکزی بدن و به عبارتی عضلات شکم و پهلوست و همچنین درمان و اصلاح ناهنجاری های جسمی بدون استفاده از دارو و مکمل ها از دیگر اهداف این رشته ورزشی است.
وی با اشاره به انعطاف پذیری بادی بیوتی گفت: این رشته ورزشی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و به راحتی با کمترین هزینه قابل اجرا در منزل و حتی محل کار است و محدودیت سنی نیز ندارد به همین خاطر تهدیدهای شیوع ویروس کرونا برای مربیان ما تبدیل به فرصت شد و با برنامه ریزی در فضای مجازی این ورزش را به خانه ها بردند. بادی بیوتی بلی مختص بانوان نیست و بسیاری از اقایان بعد از کسب اطلاع از عملکرد مثبت این رشته ورزشی استقبال چشمگیری داشته اند اگرچه در میان بانوان نقش پر رنگ و مورد استقبال خوبی قرار گرفته است چرا که در مدت زمان کوتاه در کاهش وزن و تناسب اندم مناسب به خصوص کاهش چربی دور کمر و شکم تاثیر قابل توجه ای دارد.
وی در خاتمه ضمن تشکر و قدرانی از همه مربیان ،ورزشکاران و تلاشگران عرصه ورزش گفت: معتقدم اگر فردی از مزایای رشته مهیج بادی بیوتی مطلع و آگاه شود یک لحظه هم درنگ نمی کند و سریعا اقدام به پی گیری این رشته مفرح می کند. این ورزش شیوه زندگی افراد را اصلاح و خستگی و کسالت آنان را برطرف می کند.
در پایان این نشست لوح یادبود (سپاسنامه ) از طرف عسل آقامیری و مهدی عابدی ریاست بانوان و آقایان بادی بیوتی بلی خراسان رضوی به استاد سعید لطفی اهداء شد.

  • نویسنده : مجید خروشی