هدف مدافع برزیلی؛ ششمین قهرمانی در جام جهانی 2022
هدف مدافع برزیلی؛ ششمین قهرمانی در جام جهانی 2022
رودریگو، وینگر رئال مادرید می‌گوید هدف نهایی او برای سال ۲۰۲۲ کمک به برزیل برای کسب ششمین قهرمانی در جام جهانی است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بی ساکر، رودریگو، وینگر رئال مادرید توسط تیته برای بازی‌های مقدماتی این هفته تیمش مقابل اکوادور و پاراگوئه انتخاب شده است. سلسائو که در صدر جدول مقدماتی “کونمبول” قرار دارد، با کسب ۳۵ امتیاز از ۱۳ بازی ابتدایی خود، در حال حاضر حضورش را در جام جهانی قطر تضمین کرده است.

رودریگو سه بازی ملی در کارنامه دارد و می‌داند که بازی‌های آتی فرصتی برای او برای حضور در جام جهانی است.

رودریگو گفت: بازگشت به تیم برزیل برای من بسیار مهم است. این یک هدف بود که به ترکیب برزیل برگردم. فکر می‌کنم این بازی‌ها می‌تواند چیزهایی را تعریف کند و امیدوارم بازی کنم و در تیم ملی ثابت شوم. همه برزیلی‌ها می‌خواهند در قطر باشند. من کار می‌کنم تا در آنجا باشم. اگر خوب بازی کنم، شانس برای رفتن دارم.

او در ادامه گفت: اگر بخواهم هدفی را برای قهرمانی در سال ۲۰۲۲ انتخاب کنم، می گویم جام جهانی.

رودریگو در این فصل ۱۷ بازی برای مادرید در لالیگا انجام داده است که ۱۱ بازی از این تعداد به عنوان بازیکن تعویضی بوده است. با این حال، او در لیگ قهرمانان اروپا شانس بیش‌تری داشته است و در پیروزی مقابل اینتر و شاختار دونتسک گلزنی کرده است.

رودریگو امیدوار است که در مرحله یک هشتم نهایی، تیم کارلو آنچلوتی با پاری سن ژرمن دیدار کند و او از احتمال صف آرایی مقابل یکی از هموطنان خود هیجان زده است.

او افزود: این بازی می‌توانست کمی دیرتر باشد. آن‌ها تعدادی از بهترین بازیکنان جهان را دارند. ما می‌دانیم که این کار دشواری است، اما این یک تلاش جمعی است که به ما این شانس را می‌دهد که از پس آن برآییم. بازی مقابل نیمار خاص خواهد بود. امیدوارم رئال مادرید پیروز شود.