هری کین: لحظات فراموش نکردنی را تجربه کردیم
هری کین: لحظات فراموش نکردنی را تجربه کردیم

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس از گلزنی و پیروزی برابر آلمان بسیار خوشحال است و ابراز امیدواری کرد که بازهم بتواند گلزنی کند. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از BBC، تیم ملی فوتبال انگلیس توانست در حساس ترین بازی یک هشتم نهایی یورو 2020 با دو گل آلمان را شکست دهد تا راهی […]

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس از گلزنی و پیروزی برابر آلمان بسیار خوشحال است و ابراز امیدواری کرد که بازهم بتواند گلزنی کند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از BBC، تیم ملی فوتبال انگلیس توانست در حساس ترین بازی یک هشتم نهایی یورو 2020 با دو گل آلمان را شکست دهد تا راهی یک چهارم شود.

هری کین گل دوم انگلیس را در این بازی به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت: روز زیبا و فراموش نکردنی را تجربه کردیم. شنیدن صدای خوشحالی و فریاد هواداران در ومبلی برای مدتها فراموش نخواهد شد. یک عصر ایدآل را تجربه کردیم. از این پیروزی بزرگ لذت خواهیم برد و خود را آماده بازی بعدی خواهیم کرد.

کین که نخستین گل خود را به ثمر رساند، ادامه داد: : از ناحیه زانو آسیب دیدم اما اطمینان داشتم که می توانم به بازی ادامه دهم. جک یک پاس زیبا به من داد و آن را تبدیل به گل کردم. همه مهاجمان به دنبال گل زدن هستند و امیدوارم که گل های بیشتری به ثمر رسانم.

او در پایان گفت: هر تیمی که به ما نگاه کند متوجه خواهد شد که ما چه تیم بزرگی هستیم.بدون شک می خواهیم آمار خوب خود را در خط دفاعی ادامه دهیم و همچنان گلزنی کنیم.نباید دست از تلاش برداریم.ما به خود افتخار می کنیم اما نباید دست از تلاش برداریم.