هر شلیک ملی پوشان ۲۰ هزار تومان!
هر شلیک ملی پوشان ۲۰ هزار تومان!
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: هر شلیک ما ۲۰ هزار تومان است و تا شب دو، سه میلیون هزینه شلیک هر تیرانداز می‌شود.

به گزارش حاشیه ورزش علی افسری، دبیر کمیته اهداف پروازی اظهار داشت: بحث سلاح ومهمات حرف اول را می زند چون این رشته تجهیزات محور است‌ به روز رسانی و تعمیر تجهیزات با شرایط موجود سخت است و امیدوارم اگر شرکت سلاح سازی در باکو باشد بخشی از آن حل شود.

نریمان نیکخو، سرمربی تیم تراپ نیز گفت: در اخرین اعزامی که داشتیم و در قزاقستان دو خواهر برادر ما مدال جهانی تیراندازی را کسب کردند چراغ اول روشن شده امیدوارم روند اهداف پروازی پر مدال باشد. بیرانوند با ۱۵ سال سن نفر اول رنکینگ ماست.

در قهرمانی جهان در باکو شرکت می‌کنیم و بعد از آن رنکینگ آسیایی ما مشخص می شود.

همچنین قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: در این مدت که نیکخو امده سطح بچه ها بالا آمده و مدال برنز میکس در قزاقستان به دست آمد. هر شلیک ما ۲۰ هزار تومان است و تا شب دو سه میلیون هزینه شلیک هر تیرانداز می‌شود. چند میدان ما از کار افتاده ولی اجازه ندادیم کار بماند.

در ادامه هنریک آواکیان نیز توضیحاتی در خصوص شرایط امادگی تیم اسکیت ارائه کرد.

در ادامه مناف هاشمی گفت: ۱۷ نفر در تیراندازی داریم و با نظر رییس تا امروز می توانیم نفرات را با نظر رئیس اضافه کنیم. شانی مدال ما برای تیراندازی سه مدال است. تیراندازی را در لیست خوب دیدیم. تا دوروز اینده کمکی خواهیم داشت و اگر کمک های ویژه‌ای تا یک ماه آینده نیاز باشد فراهم خواهیم کرد.

دوستی هم اظهار داشت: اردوها منظم برگزار می شود. چند مسابقه قبل از عید کنسل شد اما دلایل خاص خود را داشت. الان خداراشکر کارها پیش می رود. سردار خبر داد که من هم در لیست اعزام قرار دارم و خوشحالم. تلاش خود را می کنیم که رو سفید باشیم و پاسخ زحمات رییس فدراسیون و اعتماد مسوولین کمیته را بدهیم.

منبع : مشرق 

  • منبع خبر : مشرق