هشدار دی بروین به هم تیمی‌هایش قبل از دیدار برگشت لیگ قهرمانان
هشدار دی بروین به هم تیمی‌هایش قبل از دیدار برگشت لیگ قهرمانان
ستاره خط میانی منچسترسیتی به هم تیمی‌های خود درباره دیدار با لایپزیگ در لیگ قهرمانان هشدار داد.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از ساکرنت، کوین دی بروین در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لایپزیگ غایب بود. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در دقیقه ۲۷ ریاض محرز برای سیتی گلزنی کرد و گواردیول هم در دقیقه ۷۰ گل تساوی را برای لایپزیگ زد.

ستاره خط میانی سیتی پیش از دیدار برگشت با این تیم آلمانی به هم تیمی های هشدار داد و عنوان کرد لایپزیگ تیم بسیار باکیفیتی است.

دی بروین که سابقه بازی برای ولفسبورگ در بوندسلیگا را نیز در کارنامه خود دارد گفت: آن‌ها از دسته دوم به جمع چهار تیم برتر آلمان و لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. شما نمی‌توانید بدون کیفیت این کار را انجام دهید. من از کیفیتی که آن‌ها دارند آگاه هستم.

دی بروین به دلیل بیماری غایب بازی رفت بود و روز سه‌شنبه در ترکیب اصلی خواهد بود.

این بازیکن ۳۱ ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما قبلا سه بار با آن‌ها بازی کرده‌ایم و تیم حریف را به خوبی می‌شناسیم. کیفیت لایپزیگ به شدت بالاست و آن‌ها می‌توانند هر حریفی را به دردسر بیندازند. اصلا کار راحتی نخواهیم داشت. از زمانی که با ولفسبورگ مقابل آن‌ها بازی کردم سبک بازی تغییر چندانی نکرده است.

این بازیکن ملی پوش بلژیکی از ژانویه ۲۰۱۴ تا آگوست ۲۰۱۵ در ولفسبورگ بازی کرد و در ادامه بود که توانست راهی سیتی شود و به قهرمانی در لیگ برتر برسد.

در دیگر دیدار چهارشنبه شب رئال مادرید باید در خانه به دیدار لیورپول برود. دیدار رفت دو تیم ۷ گل داشت که سهم رئال ۵ گل بود تا تیم کارلو آنچلوتی با حاشیه امنیتی خوب به استقبال دیدار برگشت برود.