همسو با سند راهبردی فدراسیون کشتی حرکت می‌کنیم
همسو با سند راهبردی فدراسیون کشتی حرکت می‌کنیم
رئیس هیات کشتی استان البرز گفت: روند حرکت کشتی استان باید همسو با سند راهبردی فدراسیون باشد.

به گزارش حاشیه ورزش ، حمید یاری رئیس هیأت کشتی البرز در حاشیه جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری هیأت کشتی استان البرز در اداره کل ورزش و جوانان این استان بر اجرای برنامه‌ها همسو با سند راهبردی فدراسیون تاکید کرد.

رئیس هیأت کشتی البرز در حاشیه این جلسه که با حضور اعضای هیأت کشتی، معاون اداره کل ورزش و جوانان، کارشناسان، پیشکسوتان و فعالان حوزه اقتصاد و رسانه برگزار شد، ضمن بحث و تبادل نظر، کلیات طرح سند راهبردی را به تصویب اعضای شورای راهبردی و سیاستگذاری هیأت کشتی استان رساند.

یاری با اشاره به لزوم تشکیل جلسات این شورا به صورت فصلی جهت بررسی گزارش‌ها، اظهار داشت: هیأت‌های شهرستانی به‌عنوان بازوان اجرایی هیأت استان مکلف هستند سند راهبردی کشتی کشور را به اجرا درآورده و نقش قابل توجهی در تحقق اهداف سند مذکور داشته باشند.

وی از هیأت‌ها خواست با هدف کمک به این شورا، افراد جدیدی را به هیأت استان معرفی کنند و تصریح کرد: هیأت‌های کشتی شهرستان‌ها باید اقدامات لازم را درخصوص بومی‌سازی موضوعات و عناوین مطرح شده در سند به اجرا درآورند.

رئیس هیأت کشتی استان البرز با بیان اینکه طی سه ماه آینده نتیجه کار هیأت‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت، از آنان خواست برنامه‌های پیشنهادی خود را در راستای تحقق اهداف سند راهبردی کشتی تا پنجم خردادماه به این شورا ارسال کنند.

یاری در پایان خاطرنشان کرد: هیأت‌های کشتی شهرستان‌ها با تنظیم تقویم اجرایی خود بر اساس سند راهبردی فدراسیون به نتایج خوبی خواهند رسید و به طور حتم این کار موجب پیشرفت کشتی در استان نیز می‌شود.